Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    oompfh, wat, vond je die explosies er cheap uitzien, jij bent gek, cheap zijn de explosies van san andreas
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Helemaal mee eens ja, je ziet echt alles weg vliegen. En het mooiste is nog wel dat het ook nog blijft liggen de zooi die je aanricht. ;)
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond het er heel cool uitzien ja,zeker met het gedacht van een echte grote levende stad... Maar nu ga ik een beetje de kritische ****...uithangen. Als je dan deze game en frame city en dead rising... ziet ten op zichte van games als ghost recon 3, gears of war, project gotham 3(wil ik wel eens echte beelden van zien,als je echt aan het rijden bent(camera achter de auto, met teller,...),...) dan ziet deze game er toch een stukje minder uit. Allé, dit is gewoon om moeilijk te doen he, ge moet me niet verkeerd begrijpen,maar dat is toch eigelijk,maarja, in deze game is alles veel groter, levendiger,...en dat staat me allemaal enorm aan, dus kopen doe ik deze game toch wel waarschijnlijk...
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :) Ik snap je, maar net wat je al zegt, dit spel zal in omvang (mischien wel net zo groot als San Andreas zijn, wie zal het zeggen?! ) veel groter zijn als een level uit bijv. PGR3, oftewel dat moet ergens inleveren. Maar toch het ziet er voor mij persoonlijk genoeg 'next gen' uit.
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja,dat is waar:)...
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    GIC 2005 INGAME PRESENTATIE SAINT'S ROW

    Na het ontbreken van dan ook maar een screenshot of maar een filmpje van Saint's Row, heb ik dan toch eindelijk de presentatie van Saint's Row gevonden.

    Niet op Xboxyde.com, niet op Xboxworld.nl, en al helemaal niet op IGN of Gamespot. Maar wel op AreaXbox, nog nooit eerder van die site gehoord. Maar ben toch blij dat hun de presentatie wel op hebben genomen. Toch jammer dat andere sites dit spel zo weinig aandacht geven.

    KLIK en daar dan kiezen voor download. logisch toch?! ;)
     
  7. xboxmaster 2

    xboxmaster 2 McSparky

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker dan nieuw filmpje..... ff downloaden


    //edit:

    oeeee veeeeet! wie durfte er ookalweer te zeggen dat de ontploffingen cheap zijn??? Cker niet man, het zijn misschien wel de mooiste ontploffingen die ik ooit heb gezien in een spel, al die rondvliegende stukken..
    dus cheap zijn ze cker niet _0/

    vanaf 7:30 beginnen de ontploffingen....
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2005
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nice work man! Ik ben hem nu aan het kijken maar het racen oogt zoo erg arcade.. Sorry dat ik het zegt maar de wagen slipt geneens (Kheb 3 wagens tot nu toe gezien van de 3 die niet slippen) Meer minpunten of pluspunten komt zo wel:)

    Edit: Filmpje is nu afgekeken en wat me opvalt is de enorm mooie explosies! Je kan ook geraakt worden door brokstukken. Ook zegt die vent: As you can see we are pushing all power out of the Xbox 360. Maar Saint's Row liep wel even traag met al die explosies. Misschien jullie al opgevallen?

    Edit2:eek:ok dat inbreken is erg vet! :9
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2005
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat vond ik dus ook ja, maar ik ben dan ook GTA gewend op de pc. En aangezien je veel fijner met muis kan bewegen vind ik controllers niet zo, en ook het feit dat je zulke scherpe bochten kan nemen vind ik minder. Maar goed mischien doen ze daar nog wat aan zodat het minder arcade word en meer realischme. :)
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Post ge-edit. Zie boven Excess-Denied.
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja soms werd het idd wat traag ja, maar ja het is natuurlijk nog niet de orginele versie, maar een test versie. Dus ik hoop dat ze daar wat aandoen. En idd erg tof dat je getroffen kan worden door brokstukken, dit maakt het wel een stuk realistischer als GTA, en de stad ziet er echt mooi uit. In dit filmpje kan je ook goed zien de reflecties van de stad op je auto, en op de ramen van je auto erg vet.

    Edit: ook tof als je met een bazooka schiet dat je een terug slag hebt, en in de test versie die je ziet kan je niet dood. Maar reken maar dat dat wel kan in de echte versie ghehe. :D
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2005
  12. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    @ D@ M@ster 1-na-laatste post: nee dat slippen in San Andreas was helemaal lkkr wil je zeggen.. ergerde ik me dood aan.
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik denk dat D@ M@ster ook niet bedoelde dat het lekker is om te slippen. Maar dat het er wel realistischer op maakt, en daar moet ik hem toch wel gelijk in geven. Voor de rest is er niks op het filmpje aan te merken, het ziet er nog steeds heel tof uit. :)
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    xboxbezitter: Aan het slippen erger ik me ook dood op GTA SA maar daar is het ook overdreven maar zoals het nu eruit zag bij saint's row is het wel heel erg want hij slipt geneens:D
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ook net gekeken; Thnx.

    Dit wordt zeker een launchgame voor mij. Maar even wat anders; zat die vent nou te spelen met een oude Xbox controller?? 8)
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    haha ja dat leek idd ja, maar volgens mij zijn die controllers van die dev kits ook zwart. Maar ja ik weet het ook niet zeker :D
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2005
  17. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het zou mooi zijn als deze ook lekker realistisch word. Na SA ben ik me ook flink gaan ergeren aan de A.I. Als je ziet hoe dom je homies zijn... Ik verwacht dat het op de 360 met name games als Saint's Row veel beter word. Het is pas echt lekker als je homie's sllim te werk gaan, dekking zoeken, beter schieten etc. Ik was ook zeer tevreden over de Drive-By's. In het ene filmpje zie je ook een drive-by. Als het zo word uitgewerkt word het echt mooi! Een uitgebreider praatsysteem net als in SA maar dan uitgebreider en makkelijk.
    Je homie's die er nu verschillender uit zien. In SA waren er maar 3 verschillende. Dat begon ook te vervelen. Ik hoop dat deze game echt lekker realistisch word met een GTA: San Andreas Gameplay. Dan heb ik m'n droomgame :) Maar ik ben echt benieuwd wat dit gaat worden uiteindelijk.
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja helemaal waar, als ze het zo uitwerken zoals in je post is het idd een droomgame. Alleen denk ik niet dat je net als bijv. SA met een hele groep homies kan gaan strijden, ik zag in het filmpje maar 4 personen volgens mij, en die komen alleen als jij ze oproept. Maar goed ik weet natuurlijk ook niet precies of het allemaal zo werkt, mischien kan je wel net zoals met SA een hele groep samenstellen en ten strijde gaan, en of de A.I. van Saint's Row beter word als die van SA moeten we maar afwachten. Ik heb er in iedergevale nog steeds veel vertrouwen in dat deze game vet gaat worden! :D
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vind dat ze er ook een berg verschillende mensen in de stad/steden moeten gooien. Ookal kan het niet dat elke verschillend is maar het moet niet zo zijn dat je onwijs veel van het zelfde ziet.
     
  20. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het ook vet in dat vorige filmpje dat auto's weg probeerden te komen als je op ze begon te schieten, dat vond ik er wel realistisch uitzien. Dit word egt zo'n prachtgame, je kan met je rocket launcher zelfs onder een auto door schieten en die animaties zien er ook goed uit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina