Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er netjes uit, maar in San Andreas kun je ook geraakt worden door brokstukken van een explosie....
    En auto's rijden ook weg als je gaat schieten.
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Tja alleen hier ziet alles er net even wat beter uit, en is het wat beter uitgewerkt. Want echte brokstukken had je niet in SA. Het enigste brokstuk was de hele auto zelf, als ie 1maal uitgebrand was. :D
     
  3. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik neem wel aan dat de AI beter word. Die van SA was echt gewoon een ramp. Zeker op de 360 moet dat lukken. Daar moeten ze toch in ieder geval flink wat tijd in steken. Maar ik vertrouw er wel op dat het gaat lukken.
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb juist die filmpjes van areaXbox gezien he. Een beetje laat, ik weet het,maar ik had nog geen tijd gehad. En damn man, wat zag dat er vet uit. Het leek wel fel op gta,maar des te beter eigelijk, want ik hou van gta. En in deze game, lijkt alles zoo mooi uitgewerkt. En die schaduweffecten, en lichteffecten,... zoo mooi. En wat een fun in deze game. Ook heel sjiek hoe alles kapot vliegt, en rondvliegt als je met je bazooka schiet,... En geen laadtijden, je loopt een winkel binnen, kiest je kleren, en geen laadtijden, super... Ik moet eerlijk bekennen dat ik van de launchgames het felst naar ghost recon 3 uitkeek,maar nu is het veranderd denk ik, deze game lijkt me zoooo fun,... echt.(ghost recon 3 heb ik nog niet zoveel gezien wel).
    Nu is het bijna definitief,deze game moet ik hebben...:)
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat denken jullie: Zo dit een GTA Beater kunnen worden?
     
  6. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien.. als de sfeer echt goed is en 't moet allemaal lkkr chaotisch worden + 100% soepel lopen. Dé kracht van GTA: SA was ook nl dat er van alles om je heen gebeurde.. dus als ze dit ook in Saint's Row kunnen doen, zou dat wel eens kunnen helpen ja. De graphics en physics zijn qua niveau natuurlijk veel beter dan in SA, maar ik ben nog heel erg benieuwd naar de missies. Deze waren in SA behoorlijk eentonig.
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit gaat een heeel cool game worden, maarja, De gta games zijn ook altijd al toppers geweest, en ze zullen er wel alles aan doen om de macht te houden. Binnen een onderhalfjaar ofzo als gta op de ps3 of xbox 360 uitkomt,blaast dat je misschien weg, dat kan je nu nog niet weten he...:)
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Yups ik sluit me bij je aan, want opzich hebben we niet meer kunnen zien nog van Saint's Row dan 2 filmpjes. Die nog hetzelfde waren ook, dus ik wacht liever nog even op wat meer info over de missies, en het online gedeelte. Maar ik vind Saint's Row wel veel potentie hebben om een GTA beater te worden. En ik noem maar weer even True Crime, waar bij de launch de intro filmpjes werden gebruikt om het spel goed te verkopen. Bij Saint's Row komt de maker van het spel, gelijk met echt ingame matriaal. En hieruit haal ik al genoeg op dat we niet met een soortgelijke clone te maken hebben. :)
     
  9. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zich lijkt Saint's row me een goede titel, maar waar verschilt het spel in met GTA? Als het juist hetzelfde is hoeft dat niet persé slecht te zijn, begrijp me niet verkeerd, maar in welk aspect verbeterd het GTA? De graphics zijn natuurlijk beter, geen loadtijden enzo, maar dat zijn dingen die ook maar normaal zijn voor een next gen game. Wat ik zie is een inspiratieloze GTA kloon die het concept op geen enkele manier verbeterd. Het doet juist wat GTA doet (soms zelfs minder, geen vliegtuigen enz..), maar dan natuurlijk met grafische updates.

    En daarin zie je naar mijn mening het verschil tussen een developer die best goed is, maar eigenlijk teert op het succes van anderen en een developer die écht goed is. Want Rockstar zal nu al lang en breed bezig zijn met de volgende GTA en terwijl Saint's row nu in de fase zit "we maken gta na", zal Rockstar nu het gta genre naar een hoger niveau tillen want de verwachtingen zijn hoog. Reken maar dat GTA4 de concurrentie weer een stapje voor zal zijn, zoals het altijd doet, en dat later dan weer die concurrenten het zullen kopieren.
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik snap je punt, maar vind toch dat je post best negatief is. Vliegtuigen en andere voertuigen? mischien zitten die er wel in, zoveel hebben we er nog niet van gezien. Okeej GTA heeft het genre groot gemaakt, maar zou je het ook zeggen als de zoveelste soortgelijke Fifa game, of de zoveelste wolfenstein shooter er is? Nee denk het niet, het valt mij op dat in het 'free roaming' (door sommige het GTA genre genoemd ;) ) genre mensen de games die maar ook een beetje op GTA lijken gelijk al geen kans van slagen geven. Kopieeren van ideeen word in het dagelijks leven zoveel gedaan, en begrijp me niet verkeerd ik vind GTA een geweldige reeks. Maar het kan beter, ik vind dat niet alleen maar; zoals andere hier in deze topic ook al dingen aangaven die iets wat tegen vallen aan vooral de laatste GTA(SA). Dus mischien gaat Saint's Row er wel voor zorgen dat de kritiek punten die mensen hebben op de GTA reeks, goed invullen. En blijft er een top game over. Wie weet we zullen het zien. :)
     
  11. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 2 zeer leuke dingen gehoord in het filmpje het eerste helemaal in het begin dat het een persentatie was op de alfa hardware van de xbox 360, en het 2 leuke ding dat ik gehoord had was dat er verschillende online functies waren 8)

    staat het nu al vast dat dit een launchtitel wordt ?
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Yups is een launch titel. :)

    Maar toch zeg ik er nog wel even bij 'zoals het er nu uit ziet'. Want er kan altijd wat verandere aan launch datums, dat weten we als het goed is allemaal wel. :)
     
  13. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou natuurlijk kunnen. Onthoud wel dat deze game op de 360 gaat draaien en er dus meer mogelijk is dan op de gewone Xbox. En zoals gezegd word, als het een GTA kloon word is het niet erg zolang ie maar goed word. Deze game kan natuurlijk een GTA beater worden maar de volgende GTA op de 360 word dan waarschijnlijk weer een dikke Saint's Row beater...
     
  14. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja deze game heeft wel een vette voorsprong op de nextgen GTA "Als die zou komen" Ik vind hem vet uitzien en ga heb ook zeker kopen. Lekker lachen tijdens een voicechat en dan ook nog lekker kunnen gamen ;)
     
  15. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het er vooral gewoon soepel uitzien, vooral mooie animaties, grafixs en physics. Het zag er ook wel vet uit dat je de huizen ook egt in kan en ik dacht te horen dat je dat in elk gebouw kon doen ed de race zag er wel vet uit met die in de fik staande containers, alhoewel het er niet echt moeilijk uitzag.

    Maar wie zal zeggen hoe de rest van de game is, het moet afwisselend zijn, maar toch lang. En de sfeer is in dit soort games heel belangrijk. Wat ze hebben laten zien vind ik veelbelovend en op dit moment zou ik de game willen kopen, maar ik wacht gewoon wat reviewtjes af (duurt nog wel lang voordat ze komen) en dan maak ik mn beslissing. Ik ben waarschijnlijk toch niet van plan de xbox 360 bij de launch te halen, dus ik heb alle tijd om het uit te zoeken.
     
  16. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ook. Ik kan rustig de revieuw nog lezen. Dat ga ik doen ook. Deze game gaat vast mooi worden maar ik ben toch benieuwd naar wat revieuw's. Ik heb een beetje het idee dat de besturing wat minder word. Ik hoop echt dat het een beetje GTA besturing word ook. Dit lijkt iets meer op Driver 3. Maar ik wacht graag nog op meer info van deze game :)
     
  17. MuDvAyNe-fan

    MuDvAyNe-fan O2 waster

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe groot zou deze spelwereld worden ?
     
  18. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Is al een keer gevraagd, maar geeft niet. Het is nog niet bekend hoe groot het allemaal word. Waarschijnlijk word het wel gewooon 1 stad. Tenminste, dat denk ik.
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Yups denk ik ook, alhoewel er volgens mij 2 steden zijn die verbonden met elkaar worden met een brug. Maar denk niet dat het een kleine stad word hoor, want met de power van de 360 kan op ze minst een stad als San Andreas moeiteloos op het beeld getoverd worden. Zonder laadtijden, en je kan in Saint's Row gelijk overal heen in tegenstelling tot San Andreas en de andere GTA games. :)
     
  20. MuDvAyNe-fan

    MuDvAyNe-fan O2 waster

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    owe ssorry dat het al eens gevraagd was

    ik heb idd op een filmpje gezien dat je moeiteloos een gebouw in kon lopen zondder dat tie iets moest laden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina