1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Samenwerking Microsoft en Nintendo?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door pacboyslim, 27 jun 2003.

1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk trouwens (met het oog op Nintendo-fanboys uitspraken bij bijvoorbeeld de overname van Rare door Microsoft) dat bij zo'n samenwerking veel van die gastjes overstappen naar Sony...
    Maar ik denk dat het toch beter zou zijn. Beter zo'n oplossing dan dat Nintendo door blijft zwoegen en er vervolgens mee stopt (of dat ze net als Sega multiplatform gaan).

2. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    read my lips:

VERSCHAFFEN.. daarmee bedoel ik dus dat door de samenwerkin g misschien wel een gigantische hoop mensen van de PS2/3 ofzo overstapt op de Gamebox.. De (dan dus niet meer bestaande xbox) komt zoiezo een stuk sterker te staan, net als de (idem) Gamecube... Als MS met Ninty gaat samenwerken, betekent dat dat ALLE exclusives voor beide consoles op 1 platform zullen verschijnen, dit zal een enorme aantrekkingskracht hebben.. vandaar: verschaffen

3. rich11224

rich11224 Guest

het lijkt mij wel het sterkste duo maar denk niet dat nintendo dat zal doen want ze hebben al een bod van zon slordige 3 miljard afgeslagen

4. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Daarbij maakt Nintendo gewoon winst op de Cube en GBA. Er is dus absoluut geen noodzaak tot reorganisatie zoals bij Sega. Als Nintendo het zou doen zou het allen maar ter verbreding van marktaandeel zijn. Winst heeft er weinig mee te maken dan.

Deel Deze Pagina