Zoals de titel het al laat blijken... Sammy says van MTV is echt briljant en zo droog. Ik vind het geweldig hoe hij opeens uit het niets tevoorschijn komt en dan zijn Engelse accent laat horen... Hij was net weer.. echt geweldig.. Hij is echt zo briljant. Hieronder vind je een paar fimpjes http://www.mtv.nl/brandnew/sammy.html
In het begin vond ik hem wel grappig. Maar nu vind ik het maar een beetje lomp. Ik heb wel al een boel verschillende gezien.
Ik weet niet, het is gewoon wat ehm fuck dit fuck dat etc. Erger me er eerder aan dan dat ik het leuk vind .
Idd, meer fuck dit en fuck dat, dan echt iets zinvols . Ik zie het net serieus voor het eerst via die site, maar echt boeien kan het mij niet.
ik heb al zoveel verschillende gezien ( nou staat mtv de hele dag door aan bij mij) maar ik wordt er helemaal ziek van. Hoop dat het snel stopt, anders word ik gek
ja brad & eric waren ook echt geweldig. Sammy is ook vet! sommige zijn wel lomp maar ik erger me er echt niet aan! Hier staat MTV ook non-stop aan dus kheb er ook vele gezien maar ook best veel dubbele uit brad en eric: "OF COURSE I SMELL, I HAVE A NOSE" heerlijk, die droge humor!
Die ene dat hij zegt dat me mensen die ziek zijn en de mensen die honger hebben naar één plek moeten zodat de mensen die honger hebben de mensen die ziek zijn kunnen eten en daarmee de problemen zijn opgelost vind ik super vet
ik vond die van da snelwandelen het mooiste edit:/ ik zie net op die site dat zijn interesses wereldverovering schaken alcoholvrij bier (alcohol is voor losers) heeft
Mjah ik vind het een beetje eentonig. Eerst iemand afzeiken en dan 'And if he don't like watching MTV, he can suck my plastic cock' Wordt een beetje voorspelbaar
Het is you.. Anders zou het wel zwaar slecht engels zijn. Ik vind Sammy Says wel geinig om af en toe te zien. Maar soms draaft hij te ver door met zeiken.
hier zat zo'n gast bij mij uit de klas ook allemaal over te praten van: 'than suck my balls' .. en nou snap ik waar hij dit saaie vandaan haalt
Ik vind hem wel provocerend, maar dat mag ik wel. Hij is grof, beetje South Park achtig. Erg droog en zeker wel komisch. Hij mag nog wel even blijven