Wie kent er nog deze serie? Ik vind het echt heel jammer dat ze hem nergens meer spelen... Vroeger keek er altijd naartoe! Er zijn er vast en zeker nog. Ik heb al proberen afleveringen te downloaden, maar zonder succes. Via kazaa gaat het ofwel hééél traag ofwel blijkt het dan iets anders te zijn... Niemand die hier toevallig dvd's van liggen heeft die hij toevallig ook wil verkopen? Hier nog een prentje, voor de mensen die echt niet weten waarover het gaat.
http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?t=22847&highlight=anime Hier een hele mooie thread die volstaat met anime Overigens kan het aan mij liggen maar volgens mij heet deze serie kenshin en geen Samurai X en is het al helemaal nooit op tv geweest hier in nederland.
In België wel, op vt4 & toen heette het Samurai X. Heb trouwens al op amazon.com dvd boxen gezien maar die kosten 120€ stuk...
Op deze site/winkel verkopen ze veel dvd's van Kenshin/Samurai X (op Vt4 was het idd S.X) en de winkel ligt in België, namelijk Diepenbeek (Limburg). Ik heb er al een paar dinges besteld en alles is altijd al vlot verlopen.
ja tis belachelijk hoe duur die boxen kosten. Zo wou ik ze ook van trigun, cowboy bebop en hellsing kopen maar dan heb je ook diezelfde prijzen. Echt belachelijk
Als je dan weet dat een lege dvd ongeveer 1€ kost betaal je echt wel HEEL veel en ze hebben dan al zoveel winst gemaakt met die tv series Die site ziet er wel ok uit. Kan je feitelijk nergens dvd's kopen waar je kan betalen bij levering?? (mijn broer had nog es een mp3 gekocht & hij mocht gewoon betalen als ze hem kwamen leveren) En op amazon.com kan ik ze kopen voor 120 maar met dat de dollar nu laag staat is het mss goedkoper daar? En zijn de verzendingskosten daar groot?
Samurai X is de japanse naam voor Kenshin. Kenshin behoort tot één van mijn favouriten. En tronky als je heel goed zoekt vind je genoeg plaatsen om de afleveringen te downloaden; bittorrent *hint, hint*. Ik raad je aan de OVA te kijken. Deze 4 afleveringen vertellen het verhaal voor de serie, zeer mooi
Ik vind tropuwens die OVA's veel beter dan de serie van Kenshin. Ik heb alle afleveringen van 3 seizoenen, maar ik ben blijven hangen bij seizoen 1. De gevechten zijn een stuk minder, elke aflevering is bijna hetzelfde (komt een badguy,blahblah, Kenshin en aanhang red de dag).
Ik geloof dat het juist omgekeerd is, Rurouni Kenshin is de japanse naam, en Samurai X de amerikaanse (van de serie dan). Er zijn trouwens nóg 3 OVA's, 2 over het leven van Kenshin ná de serie en eentje die zich geloof ik afspeelt tussen de serie door. Deze serie is ook een van mijn favorieten, de sfeer sleept je er echt in mee en de setting is ook helemaal mijn ding. @Goakhan Seizoen 2 is een stuk beter dan 1 en 3, misschien toch nog een keer proberen?
gheheh daar kan ik je geen ongelijk in geven. ik heb hem echter wel in het japans gekeken. zoals ik bijna alle anime series kijk.
bij www.endless-anime.com stond vlgns mij alle? episodes en ook mss bij hauntedanime.com maar ik weet niet of die nog goed zijn waren vaak down. maar goed mag k hier trouwens wel over praten?
overbodige vraag... altijd subbed! Op een of ander manier vind ik dat de japanse voice actors of gewoon de taal zelf, meer impact en gevoel geeft dan engelse/amerikaanse. ik bedoel ik kan me geen amerikaanse/engelse stem voorstellen bij naruto
als je via de search van suprnova zoekt vind je genoeg sources: http://search.suprnova.org/ (zoeken op kenshin). Ik zou die van a4e pakken. Maar die keus is voor jou. Ik denk dat ze dual audio zijn : waarschijnlijk de nieuwste versie zowel in engels als in japans. Veel kijkplezier!