1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] San Andreas op Xbox of PC

Discussie in 'Games' gestart door voog, 7 jun 2005.

1. -Jurgen-

-Jurgen- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment heb ik alleen een Xbox en koop ik hem ook daarvoor (DuH!)

Maar binnenkort een High-End Pc erbij en vervolgens (als die er is) een Xbox 360

Dan koop ik alleen FPS voor de Pc zoals Doom en Farcry (GEEN HALO)
    Maar GTA bijvoorbeeld gewoon voor m'n 360
    Ook alle racegames zal ik dan mooi op m'n 360 spelen

Kort samengevat: geen GTA op PC, tenzij de GTA reeks niet wordt voortgezet op de 360

Laatst bewerkt: 13 jun 2005
  2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Kheb gta op de pc. En kijk eens aan: :D:D

Jaja dit kunnen jullie niet op de xbox :D:D

Rockstar had het oorspronkelijk in het spel, alleen haalde het op het laatste moment eruit. Nu kan je het dmv van een mod er weer in stoppen ^^.

Geile rukkers. PS je kan meerdere stantjes :p

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Dude! Had wel kunnen weten dat je het daarom op de pc speelt... :D

Wel lache though ;)

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    nou geef mij tog nog maar de xbox,°....maar dat had er wel in gemogen hoor

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Op de pc kan hij er nóg mooier uitzien. Iemand heeft namenlijk een databestandje ge-edit waardoor de draw distance 10 keer zo groot is. Je kan vanaf een wolkenkrabber in Los Santos kijken tot Las Venturas en Mount Chiliad. Dat is echt mooi. :cool:

Je kan het hier vinden.

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dat ziet er zeker vet uit, ik ga het zo eens proberen op me pc dat data bestandje. Weet alleen niet of me kaart dat trekt, want alles draait nu al op full detail maar heb soms last van wat schrokkerig beeld. De pc versie ver-uit-het mooiste van de 3, en de besturing is vanouds. Ik hoorde over de besturing een tijdje terug sommige mensen zeuren, maar die is volgens mij toch echt nog hetzelfde gebleven, je kan nu alleen heel wat meer als in de andere delen, en dat is dan ook gelijk weer een heel groot pluspunt. :)

Niks dan lof voor de pc versie.:cool:

7. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Wow dat ziet er mooi uit. Ik weet bijna zeker dat mijn pc dat niet houd :D

8. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k heb probleem met GTA: SA. Ik heb em dus voor de pc, alles op high en hij loopt helemaal soepel. Tot zover gaat 't nog goed. Probleem is alleen dat ik eens in de 30 sec. oid alt+tab moet doen doordat 't beeld waardeloos is, allemaal verschillende kleuren die zomaar door 't beeld heenlopen. Een soort kleurige vlakken dus die er gewoon niet inhoren. Als ik op alt+tab druk en dan nog een x, dan is het weer over voor een halve minuut of een minuut. Ik heb de nieuwste drivers voor m'n videokaart gedownload, nieuwe drivers voor m'n moederbord (dit zou volgens een kameraad van me moeten helpen)... k heb echt van alles geprobeerd, maar krijg die irritante vlakken maar niet weg. Wie kan helpen?

Laatst bewerkt: 18 jun 2005
  9. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    ik speel alles op low of uit :) 5200 FX maar over een paar maanden heb ik een 6600gt 128mb, hoe hoog kan ik dan alles zetten???

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    ;) ik speel het op high op mijn Gforce 440mx....alleen me pc is wat opgetuned vandaar! :p Ik denk dat je met die 6600gt ook alles op high kan doen, maar je kaart is niet het belangrijkste eh, ook je processor want aangezien dit spel aardig grote vlaktes heeft vraagt dat veel van je processor.

11. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Zelfs met een overklokte 440 MX is het niet mogelijk alles op high te zetten...

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Jongen toch wel, heb je mijn screenshot gezien? dat is high....en aangezien ik je het toch niet anders kan laten zien, heb je er maar met mijn antwoord te doen. *zucht

Edit: Zo hier dan nog maar eens wat screens "die ik met mijn gforce 440mx kaartje" heb gemaakt en om het je nog even lekker in te peperen en nee het zijn geen plaatjes van Gamespot orso. ;)

Laatst bewerkt: 18 jun 2005
  13. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik blijf het spel lelijk vinden.

Dit kan ik niet echt gfx van dit moment noemen, maargoed.

Zelfs op een high-end systeem met alles op het hoogst is het niet hoogstaand te noemen. Toch zonde imo. De xbox-versie is trouwens een stuk lelijker, zoals al eerder gemeld was. Gamen op een xbox is daarentegen wel een stuk relaxter :cool:

En met een 6600GT kun je alles perfect op zijn hoogst draaien. Op AAx3 na, want dat is een bug in het spel.

14. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    maar wat is nou beter, de framelimiter aan of uit?

15. Hazard

Hazard 'Schaduwen'

Leuk Bevonden:
    0
    Uit.

16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Maar het gaat het hier niet gewoon om pure gameplay ??

Want idd, als je alles op UBERhigh zet, dan ziet het er nog lelijk uit ...

Laatst bewerkt: 22 jun 2005
  17. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou voor de PC versie gaan. Heb hem op zowel de Xbox als PC, en als je de PC versie gewend bent is de Xbox versie echt klote. De kaart is dan bijvoorbeeld een stuk waziger, best irritant. Daarnaast klinkt de muziek veel beter op de PC als je goede speakers hebt, wat toch voor wat meer sfeer zorgt :).

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik vind het er niet lelijk uitzien, vooral als het avond word in San Andreas ziet het er toch allemaal net iets mooier uit als Vice City. En daarbij komt nog eens dat San Andreas (lees: Rockstar) gewoon niet uit is op uber grfx. Maar je hebt gelijk dit spel draait om de gameplay en die is gewoon erg goed, en dan moet iedereen (vooral met Ps2 en Xbox boys) die "mindere" grfx maar voorlief nemen.

19. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit slaat echt werkelijk nergens op. Wie gebruikt er in deze tijd nog pijltjes.. :{
    Het is dezelfde besturing als met fps games en bovendien kun je op de pc daadwerkelijk richten met je muis. Niet zoals bij xbox auto aim is. Alhoewel je dat vast wel aan kan zetten.

Deel Deze Pagina