Saved by the bell (Nickelodeon)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door reikoe, 1 feb 2004.

1. reikoe

reikoe Xbox Mazzzter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan zelf bijzonder genieten van _O_Saved by the Bell_O_ op Nickelodeon. Heeft iemand van jullie een idee of hiervan ook afleveringen op video of dvd zijn verschenen? Of hebben jullie die zelf, en waar heb je ze dan gehaald? Ik zag by Play.com 3 dvd's, maar volgens mij zijn dat op zichzelf staande films.... misschien ook leuk, maar ik zoek meer zo'n box met afleveringen, kan iemand me helpen????

Alvast bedankt, reikoe

2. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn wel dvd's over de seizoenen. Op amazon.com zijn ze te koop. Zijn alleen regio 1 dvd's. Misschien dat ze over een paar maanden komen. Wil ze namelijk ook hebben:p

3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan mij zo ergeren aan die serie. Snap echt niet meer dat ik dat vroeger leuk vond. Elke aflevering zit er een zogenaamde les in voor de kijkers enzo. En die lui kunnen echt niet acteren! Maar ja.. good old times :)

4. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Tja... idd, echt geweldige acteurs zijn het niet nee... maarja, das soms ook wel leuk om te zien

5. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk ook altijd naar Saved by the Bell. Erggggg leuk :)

6. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk er ook veel naar, vind ze erg leuk!

7. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    Is dit dat programma met die blonde gozer van boven de 20, en af en toe zit hij in een zwarte - wit kamer naar je toe te lullen?

8. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ze zijn altijd vet lollig hoe ze in de problemos komen!!!:cool: :cool: :cool:

9. ElectricHead

ElectricHead Xbox 4ever!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, da's een andere serie ... op Yorin .... wel grappig, soms ...

10. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Spongebob is veel leuker. Saved by the ball is gewoon te oud, de nieuwe generatie neemt het heft in handen.

11. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Oud is het wel idd... uit 1989 ofzo

12. reikoe

reikoe Xbox Mazzzter

Leuk Bevonden:
    0
    Wat jullie er nou ook van vinden, toch wil ik die dvd's met alle seizoenen.:p
    TJAKKAAAA, in ieder geval bedankt voor je reactie. Zal eens even op amazon.com kijken. Maar kun je Regio 1 dvd's niet op de xbox bekijken dan?

13. ElectricHead

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, tenminste ... niet op de standaardmanier .... en om niet de verdoemenis van de mods over me af te roepen begin ik dus niet over illegale praktijken :D

14. reikoe

reikoe Xbox Mazzzter

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, okey. Maar is een "gewone" dvd speler wel regio vrij dan?

15. ElectricHead

Leuk Bevonden:
    0
    Home cinema sets zijn meestal niet regiovrij (tenzij 't een cheap-ass no brand set is) .... of zo'n heerlijik "goedkoop" Kruidvat/Blokker/etc. geval .... die willen ook nog wel eens regiovrij zijn .... DVD-spelers voor PC's zijn tegenwoordig niet meer regiovrij ... Maar er schijnt 'n programma te zijn waarmee je dat weer kunt spoofen .... weet niet zo welk programma, maar google 's op region-free? .... Ik zelf heb 't niet nodig ... Als ik al in m'n PC DVD's afspeel, zijn 't altijd regiovrije DVD's.

16. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    heel die nickelodeon en fox kids troep zuigt. kheb echt een hekel aan die dingen. m'n zusje kijkt er ook altijd naar. :mad:

17. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ene meisje ( weet niet hoe ze heet) de lange:), met krullen speelt ook in ''Showgirls''. Daar is ze echt mooi. Je ziet haar ook in haar nakie.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jessie :D _O_

19. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, haar bedoelde ik *) O-)

20. The Messenjah

The Messenjah Rotondés