spel is erg vet! heb net 10 min gespeelt maar het begin was al erg leuk. En inderdaat als je het in het donker speelt zal het nog leuker zijn
zo spel uitgespeelt. Ik moet zeggen heb me er heel erg mee vermaakt . Ik zeg hou je van de film koop het spel dan !
Deel 1: Goed Deel 2: Erg goed Deel 3: middelmatig Deel 4: Erg goed Deel 5: Goed. vond persoonlijk de tweede het beste.
deel 1 was zonder twijfel de beste, was ook voor een groot gedeelte een thriller ipv een martelhorror. Die film pakte je echt, de rest niet.
De game heeft die momenten ook wel. Vooral als je snel een puzzel moet oplossen terwijl de tijd weg tikt. Het viel me zeker niet tegen.
Niet lang, zeker in een dag uitgespeeld. Als je slim bent haal je de game op een zaterdag. Dan zijn de winkels zondag dicht en lever je de game maandag in voor een nieuwe.
SAW II verschijnt najaar 2010 Eind vorig jaar werden we voor het eerst in videogamevorm getrakteerd op de martelmeesterwerken van de seriemoordenaar Jigsaw. Eind 2010 kunnen we een vervolg verwachten waarin we, volgens de eerste beelden, weer moeten ontsnappen aan de lugubere vallen die de moordenaar heeft klaargezet. De zevende film, die ook dit najaar verschijnt, is de eerste in de serie die te zien is in 3D. Of de game ook met de nieuwste 3D-effecten zal werken is nog niet duidelijk, al vragen wij ons serieus af wie er nou eigenlijk bloed en ledematen op zich af wil zien vliegen.
Denk dat je de eerste bent, die met deze lijst komt. De meeste saw lief hebbers hebben Saw 1 dik bovenaan staan. Daarna gaat het allemaal bergafwaarts. Dat wil niet zeggen dat ze allemaal evenslecht zijn of bijv dat deel 4 slechter is dan deel 3. Maar kijk ze nog eens en kijk niet alleen naar het gore. Saw is oorspronkelijk meer dan dat.
als iemand interesse heeft: ik heb de game te koop (heb m al uitgespeeld, echt toffe game als je de films leuk vindt!) pm maar...