1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

sc:ct patch

Discussie in 'Algemeen' gestart door hayabusa halo, 21 apr 2005.

  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik las dit op www.ubisoft.com
    post hier alle info's over de patch die uit komen..

    Bug Fixes
    1. A *LOT* of disconnections have been corrected in Coop mode.
    2. Maximum username length was inconsistent with the one used on ubi.com web site.
    3. Fix session connection issues when connecting to an online game.
    4.Fix impossibility to join a game (and the user having to hard quit the game) after joining a game that he was banned from.
    5. Ingame chat should now be replicated properly.
    6.Maximum timeout has been slightly increased to help low-end machines connected to high end ones.
    7.Corrected crash when saving in a Coop game using a wrong Game Saving functionality. Note: In order to save, you must open the Pause menu and save from there.
    8.Fix some issues with event not happening the same way on the two computers, thus resulting in a disconnection.
    9.Fix some issues with passworded online games.

    en zou dit wat zijn???
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, zoals je leest is er een boel veranderd. Heb de game nog niet gespeeld op live! dus ik heb zelf geen idee ofdat het wat is. Maar zou te zien is er een boel gefixed. Van het weekend maar eens online met deze game.
     
  3. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    553
    Uhm, dit gaat toch over de PC-versie???
    zie punt 6+8
     
  4. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is wel chill eigenlijk die patch
     
  5. Stifke

    Stifke Frikandel Specialist

    Berichten:
    1.289
    Leuk Bevonden:
    3
    probleem is alleen dat dit voor de pc versie is...
     
  6. McSparkle

    McSparkle Gamertag: Epiloque NL

    Berichten:
    7.004
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Zouden guards je nu wel horen als je te hard praat ? (In de coop)

    K'hoop het wel, want eigenlijk is het een bug. Want als je praat dan beweegt het geluidsbalkje wel ... maar ze horen je niet als je teveel geluid maakt :{
     
  7. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb geen live en wel de xbox versie van Splinter Cell.. gelukkig mis ik niet al te veel aangezien ze zowat alleen maar de MP aanpakken.
     
  8. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ze horen je wel, word uit gelegd in the training
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja maar ik dat ze dat wel wat beter hadden kunnen doen. Sta ik een meter van die gozer af en sta ik in die microfoon te schreewen horen die gasten me nog niet. Van mij part horen die gaste me van 5 meter afstand of meer. Dat zou wel wat vetter zijn geweest. Mischien komt er nog wel zon patch.
     

Deel Deze Pagina