Ik las dit op www.ubisoft.com post hier alle info's over de patch die uit komen.. Bug Fixes 1. A *LOT* of disconnections have been corrected in Coop mode. 2. Maximum username length was inconsistent with the one used on ubi.com web site. 3. Fix session connection issues when connecting to an online game. 4.Fix impossibility to join a game (and the user having to hard quit the game) after joining a game that he was banned from. 5. Ingame chat should now be replicated properly. 6.Maximum timeout has been slightly increased to help low-end machines connected to high end ones. 7.Corrected crash when saving in a Coop game using a wrong Game Saving functionality. Note: In order to save, you must open the Pause menu and save from there. 8.Fix some issues with event not happening the same way on the two computers, thus resulting in a disconnection. 9.Fix some issues with passworded online games. en zou dit wat zijn???
Nou, zoals je leest is er een boel veranderd. Heb de game nog niet gespeeld op live! dus ik heb zelf geen idee ofdat het wat is. Maar zou te zien is er een boel gefixed. Van het weekend maar eens online met deze game.
Zouden guards je nu wel horen als je te hard praat ? (In de coop) K'hoop het wel, want eigenlijk is het een bug. Want als je praat dan beweegt het geluidsbalkje wel ... maar ze horen je niet als je teveel geluid maakt :{
k heb geen live en wel de xbox versie van Splinter Cell.. gelukkig mis ik niet al te veel aangezien ze zowat alleen maar de MP aanpakken.
Ja maar ik dat ze dat wel wat beter hadden kunnen doen. Sta ik een meter van die gozer af en sta ik in die microfoon te schreewen horen die gasten me nog niet. Van mij part horen die gaste me van 5 meter afstand of meer. Dat zou wel wat vetter zijn geweest. Mischien komt er nog wel zon patch.