SC te fuckin moeilijk

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gameslave, 30 dec 2002.

1. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Daarom snapte ik je edit niet.
    Je had hem heus niet in je blijheid en uit waardering voor het spel door je tv gesmeten.:9
    *Insectenneuker Kseen gaat maar ff eten.:+

2. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Zonde van de plantenbak 8)

3. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    pff jeetje gameslave...
    kom op hey toon wat gamer-spirit. ik moet toegeven dat ik ook helemaal panisch werd in dat stuk omdat het mij naar 2 uur nog niet lukte, maar aan de ene kant was ik blij dat ik zo vast zat. nu is de langdurigheid van het spel veel groter.

maar ik waarschuw: bij de north wing word alles nog moeilijker.
    krijg je allemaal soldaten op je af gestuurd.

4. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Zo moeilijk is SC toch ook weer niet. Soms is er wel eens een lastig stukje, maar ik ben daar nooit zo lang aan het klooien geweest dat het frustrerend werd. Ik heb em vanochtend mooi uitgespeeld.:)

5. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten inderdaad moeilijke stukken tussen. Vooral de laatste twee levels kostte me soms veel moeite.

Maar vaak doe je over een stuk wat langer omdat je achteraf toch ineens ziet dat het efficienter zou kunnen (dus zonder zelf een kogel te vangen of dat het alarm af gaat).

6. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond SC uiteindelijk wel meevallen, bij de laatste twee levels is het niveau wel hoger dat is duidelijk te merken. Vooral het laatste, dan krijg je de hele tijd van die shoot outs achter elkaar. Dat gekut met lichamen was ook wel vervelend maar al met al heb ik het zonder hulp gered :D

7. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ik SC niet zo snel uit heb.
    en anders.....

ga ik met morrowind aan de slag:D daar ben ik wel een tijdje zoet mee. kan ik in maart met kotor beginnen

8. huubmeilink

huubmeilink Guest

ach wat zeuren, als je SC ineenkeer helemaal achterelkaar uitspeeld zonder ook maar 1 keer dood te gaan dan gaan jullie weer klagen, je moet gewoon meerdere keren dat stuk doen en dan kom je er wel door, that's called gaming!!
    achjah.....als je SC nie uit kunt spelen ben je echt een n00b!

met vriendelijke groet,
    huub :D

9. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik ook, wat een kutstuk zeg! :r Die vieze kolonel krijg ik nooit eens lekker te pakken van achteren. }:] 8)

10. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijk is juist een uitdaging vin ik. Dat maakt de game best wel leuk eigenlijk
    Ik ben nog helemaal niet ver met SplinterCell
    Ik zit nu in een level waarbij ik niet opgemerkt mag worden ofzo ergens in het begin nog waarin ze in het begin iets vertellen over een Chauffeur ofzo. Ik heb spel tijdje maarja ik zit hele tijd TimeSplitters2 en Fifa2003 te spelen waardoor ik geen tijd heb voor SplinterCell:)

11. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ligt dit me gewoon niet zo, want Morrowind heb ik nooit moeilijk gevonden. En Sega Gt ook niet (om maar eens 2 recente voorbeelden te noemen :cool:). Halo, TimeSplitters en Max Payne gingen me ook een stuk beter af. :+ O ja, MGS trouwens ook, maar die was wel erg kort (10 uur over gedaan).

12. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    mgs had ik ook niet zolang over gedaan, 6uur met de disc1.(dat is tot en met het 2e en laatste gevecht met sniper wolf)
    disc twee was ik kwijt:{ (ik speelde em op psx )

13. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    ik neem aan dat hij MGS2 bedoeld, ja, die was wel heel kort, maar wel super vet!

14. huubmeilink

huubmeilink Guest

die uitdaging komt nog wel....!

15. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    nee, hij bedoelt MGS 1:mad:

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Over MGS1 deed ik 4 uur en 3 kwartier. En toen ben ik nog vaak terug gegaan om alles uit te checken. :+ Misschien komt het omdat ik het toen voor een 2e keer uitspeelde.

17. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    het zwakke van mgs is de end-bosses. die vind ik echt wack.
    is dit in mgs2 weggehaald?

18. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind SC juist te makkelijk zeker op normal, ik hou altijd veel medkit's kogels en andere spullen over.

19. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    jah tot nu toe vind ik die slot-bommetjes ( JAJAJAJAJA zo noem ik het) onnodig. met een beetje beleid heb je deuren met je lockpick binnen 15 seconden open

20. Alanson

Alanson PS2 raper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had em binnen een week op normal en hard uitgespeeld. Je moet gewoon niet opgeven en sommige stukjes gewoon blijven proberen, hoe moeilijk het ook mag zijn. Blijf creatief, NIET elk mannetje HOEFT dood. Ik ben het nu nog een keer aan't spelen maar nu probeer ik zo min mogelijk mannetjes te killen/ kogels te verspillen. Er zijn redelijk wat maniertjes mogelijk om dit spel uit te spelen. Zo heb ik de eerste keer op normal EN hard het spel uitgespeeld zonder ook maar 1 keer de split jump te doen.

Deel Deze Pagina