1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Scalebound

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 3 aug 2015.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    PS4 voor de games. Algehele look & feel & controller = Xbox.

    Daarom heb ik nog steeds een Xbox.
     
  2. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Persoonlijk niks met deze game, maar het blijft altijd jammer dit soort dingen.

    Ik heb een tijd geleden de Xbox One genomen, omdat ik toch wel weer de Xbox miste en ook door de backwards compatible optie. Ik heb zo´n top tijd gehad met de Xbox 360 en daarbij vind ik de controller toch nog steeds lekkerder. Maar qua games en zeker exclusives is Sony toch echt wel veel beter bezig. Gears of War vind ik best tof hoor en Forza Horizon is leuk voor tussendoor, maar games als The Last of Us, Uncharted, Until Dawn, Journey zijn toch echt wel de betere exclusives.

    Helaas blijft er wel steeds minder over ja als ze dit gaan doen.
     
    Zifnap, Daz, Yi-Long en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Xbone S is misscien wel de meest slick uitziende console die ik ooit heb gezien maar qua feeling als in OS wint Sony deze generatie over MS hands down. Begrijp niet dat MS als software gigant zo'n gedrocht (overdreven) als OS heeft weten te fabriceren voor de X1.
    Zal er hier geen vrienden mee maken maar Goddamn is de OS van de bone traag, onoverzichtelijk en sluggish.. misschien meer en betere functies maar voor mij niet heel belangrijk..
    Het zal wel geheel aan mij liggen hoor.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De oude UI is crap. Die nieuwe is super en de snelste. Zijn meerdere tests voor gedaan.
     
  5. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Nah man. Ik heb alle UI's geprobeerd. Mss iets sneller maar lang niet zo snel en overzichtelijk als die van de PS4. Mss lag het aan mijn console hoor.
    Heb je weleens met die van de PS4 gewerkt? Alles is verwerkt in 1 scherm, geen tabbladen, geen laadtijden voor bv je instellingen app. En je games altijd op de voorgrond. Het had wat (heel lange) tijd nodig om wat belangrijke en gewone functies te krijgen maar zoals het nu is? Snel, soepel en overzichtelijk
    Maar het is natuurlijk ook voorkeur. Ik hou van simpel en minimaal.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar je zegt net dat het sluggisch en bonetraag is?
     
  7. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Wat bedoel je?
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    [​IMG]

    Mwah, vind het nog steeds een videorecorder, vind ik de PS4 of zelfs de 360S mooier.

    Hmm, heb er eigenlijk vrij weinig last van, DS4 is prima, met de DS3 kon ik absoluut niet werken. De Bone controller nog niet geprobeerd helaas, niemand die ik ken heeft een X1 :+
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je vind de OS van de Xbox "bone traag, sluggish" en daarna zeg je "mss iets sneller" dan de PS4?
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
  11. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Nee iets sneller dan de oude UI van xbox. Bone bedoel ik x1 mee. Hang te veel op gaf.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Iets sneller dan de oude UI is wel een understatement. :p

    [​IMG]
     
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    dat grafiekje is mij 100x laten zien. Ik weet niet op welke console het getest is maar mijn console werkte lang niet zo snel als hierboven. Iets sneller wat ik al zei. Maar nog steeds veel te traag ;)
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Oftewel, allemaal naar de Nintendo Switch :+
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wtf, snap daar dus niks van he. Xb1 is zo gigantisch verbeterd, waar die van de ps4 veelal hetzelfde is gebleven. Je zou de W10 layout niks kunnen vinden, maar sluggish...
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Op de oude Xbox. De S bestond toen nog niet.
    Hier nog een vid. Sinds die update is altijd heerlijk snel geweest bij mij. En ik heb ook nog de OG Xbox One.

     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Maar dat zijmenu heeft de PS4 nu ook, werkt ook erg goed, is dus alweer outdated :+
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ging meer om de UI van de XB1.
     
  19. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Misschien handig om de titel van dit topic xbox vs Ps4 deel 2 te doen? Zie hier meer over in voorkomen dan de game en aangezien die game toch dood is..?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Je hoeft niet he hele ui om te gooien of te vernieuwen om het beter te laten werken natuurlijk. Gewoon verbeteren is al voldoende.. en met snelheid doel ik niet alleen op het starten van apps maar ook om hoe je er komt etc.

    Ik ga hier toch een beetje een slap antwoord opgeven en zeggen dat het nog weleens san mijn console heeft kunnen liggen.

    Uiteindelijk ging de vergelijking wel om die van ps4 ;)
     

Deel Deze Pagina