Je moet de b-knop net zo lang indrukken todat het rondje bijna vol is . Als je rondje bijna vol is krijg je dus heel veel rente bij de bank of als je iemand intimideert en je rondje is weer bijna vol , dan word die gene bang .
Juist niet, je moet je rondje net niet een keer rond laten gaan voor de beste rente/deals. Als je meer dan 1 rondje hebt, dan worden de rentes/deals opeens heel slecht. Als je het te snel vind gaan kun je B ook een tijdje inhouden, dan blijft het rondje draaien en kun je beter inschatten wanneer je moet stoppen.
zo lastig is het toch niet? B ingedrukt houden het optimale punt is het donker grijze vakje houd je B te kort in gedrukt dan betaal je meer rente, te lang betaal je nog meer rente en als je wil dealen, moet je eerst de gang heat omlaag brengen dan kan je het maximale er uit halen.
Ben inmiddels al een aardig stuk gevorderd. Vind het echt wel een vette game...en die sfeer vind ik echt wel meesterlijk.Ben nu bezig om Downtown te 'veroveren'. Alleen die missie die je moet doen voor de Babylon moet ik nog halen. Begint echt nog niet te vervelen. Laatst ontdekte ik dat je bij het trailerpark kan gokken op die kooigevechten, je hebt er niet zoveel aan maar tis wel een leuk detail. Kortom, nog steeds positief hier