Die van mij zitten wel steeds losser en losser, ben een beutje bang dat ze op een gegeven moment niet goed kontakt meer maken.
ja precies, USB ken je er honderd keer per dag in en uit halen, net als je controller. maar scart is daar met zijn 21 pinnen niet voor gemaakt. PS ik vind die controller aansluiting op mn PS2 ook steeds losser zitten. waarom moeten ze dan ook zon kut 9 pins ding nemen. doet MS en nintendo het beter,
Ehm, ik ging laatst ff gamen. Steek ik m'n controller erin, zet ik m'n Xbox aan, doet die controller het niet. Eruit gehaald en weer erin gedaan, deed ie het weer. Weird of niet ?
woeiii na lang gezoek op inet en bellen heb ik er 1 weten te vinden een GOEDE scartsplitter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! met 4xrgb en 1av en nog andere zooi voor audio kabels was wel prijzig maar werkt uitstekend zit zelfs een afstandsbediening bij was dus €169.50 maar hak er wel voor over want na zoveel x in en uit gaat je scart mooi naar de kloote hier een pic url van een distributor http://www.eurogram.nl/ ding heet BT945 - QUINTRO+
vraagje: mijn tv heeft geen koptelefoonaansluiting en heb er enkel mijn box aanhangen. kunt ge daar ook een stukske tussensteken dat ge u box kunt aansluiten maar ook hoofdtelefoon?