1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Scene it

Discussie in 'Algemeen' gestart door Deji, 24 okt 2007.

1. RudeRob

RudeRob Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Er zitten wel wat oudere films tussen (zwart wit!) maar niet veel. Het meeste is jaren 80-nu.
    Tot nu toe dan, weet niet of ik alles al gezien heb. Lijkt me niet. Niet alle rondes zijn met fragmenten trouwens.
    Hoop dat er snel nog andere quizzen (Buzz clones) komen.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zijn er meer mensen die Scene It hebben gekocht? In Nederland is die vandaag uitgekomen. Ik had gisteren FIFA Street 3 gekocht, maar die viel tegen. Dus die heb ik vandaag ingeruild voor Scene It. Net al een tijdje zitten spelen en ik vind het erg gaaf. Ik ben dan ook best een filmfreak. Vanmiddag heb ik in mijn eentje zitten spelen, en ik heb het prima naar mijn zin gehad. In de multiplayer is dit spel nog leuker. De vragen zijn behoorlijk pittig, maar ik weet er genoeg. Van sommige films heb ik nog nooit gehoord, maar dat is niet zo erg. Door het gebrek aan tijd maak ik teveel foutjes. Dan lees ik niet goed genoeg. Bijvoorbeeld bij een onderdeel waar je een zin af moet maken. Dus ik zie het eerste woord staan 'Toto'. Ik weet gelijk dat het over the Wizard of Oz gaat, want Toto is het hondje van Dorothy. Maar dan zit ik enorm te blunderen terwijl ik het antwoord wel weet. Ik koos voor het eerst herkenbare antwoord, terwijl dat een gedeelte van een citaat was uit het einde van de film. Terwijl het gezochte citaat uit het begin van de film kwam. Maar toch zit ik wel te genieten omdat ik veel films herken. Dat ik dan een paar foutjes maak is niet erg. De verschillende onderdelen zitten erg leuk in elkaar

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kun je het spel ook instellen op Nederlands?

4. AgentSmith

AgentSmith Guest

Nee, dat kan niet.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    K dacht dat er een Nederlandse versie zou komen :mad:

Deel Deze Pagina