Schaatsen [Seizoen 2005/2006/2007]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meneer Stefan, 27 dec 2005.

1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Het Olympische schaatsseizoen is al een tijdje begonnen, en is voor mij als liefhebber reden genoeg er een draadje over te maken.
    Dit draadje is dan ook bedoeld om gewoon over het huidige schaatsseizoen te praten zowel voor mannen als voor vrouwen.
    Wie zijn je favorieten, kijk je er vaak naar, wat verwacht je van aankomende wedstrijden... Bespreek het hier!

Ikzelf kijk erg uit naar de Olympische spelen, waarvan de kwalificatiewedstrijden vandaag beginnen! :)
    IK denk dat bij het sprinten Wennemars, Kuipers en Bos voor de mannen de grootste kans maken en bij de vrouwen Timmer en Gerritsen. Bij de lange afstanden Verheijen, Kramer en Uitdehaage en qua vrouwen Groenewold, Smit en Wust.

Hoe dan ook, hier kun je dus discuseren over het schaatsen, wat toch best een populaire sport is in Nedelrand. :)

Laatst bewerkt: 27 dec 2005
  2. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leuk programma dat schaatsen:D

Laatst bewerkt: 27 dec 2005
  3. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Het is de bedoeling om hier over schaatsen te praten met members die het wél leuk vinden, dus dan post je toch gewoon niet ;) Altijd weer die negatieve reacties...

4. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok sorry ik dacht ik gef mijn mening:)

5. mars15

mars15 Guest

mijn nicht schaatst vandaag mee op de 1500 en later deze week op de 3000 *)

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe heet jouw nicht dan?

7. mars15

mars15 Guest

Ingeborg Kroon 3e rit

8. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn nicht is ook een topschaatser, zal denk ik ook wel op tv komen

ps:ze heet tijn ponjee

9. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Gehehe, neven van beroemdheden hiero :D

Welke afstanden worden eigenlijk vandaag verreden?

10. mars15

mars15 Guest

11. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, en ik ken Simon Kuipers :) .
    Heeft ook een tijd bij mij in een CoD clan gezeten, alleen na een tijd kreeg hij het te druk...

Maar over schaatsen, ik hou meestal alleen Simon Kuipers in de gaten en verder niet echt...

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    schaatsje (reedriede) is altijd wel leuk maar de laatste tijd kan dat eigenlijk niet meer. xD

13. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Pf voordat ik ziek werd veel geschaatst ook een leuk aantal wedstrijden+ een flink aantal selectie mogelijkheden. Ben uiteindelijk gestopt wegens een verhuising en lichamelijke klachte. Nu ik weer op de been ben skeeler ik weer veel.

Ik volg het schaatsen natuurlijk wel nog. Ik heb ook wel een flink aantal toppers (toen der tijd :+) ontmoet. Vooral tijdens het begin van het seizoen werden er veel wedstrijden gereden in Utrecht (Waar ik schaatste) En dan kon ik altijd naar m`n training even hangen en blijven kijken

14. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Das toevallig, er is sinds een paar dagen bij ons in het dorp bij ons een kunstschaatsbaan :D.

Ontopic: Me ouders volgen het altijd en meestal kijk ik dan gewoon mee. Ben zelf ook een keer naar Heerenveen gegaan om te kijken, was wel vet :).

15. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    ik ben te lui om te schaatsen
    +
    mijn schaatsen zijn te klein
    +
    er ligt toch nog geen ijs
    +
    op tv is het nog saaier dan in t echt.

16. Celius

Celius Guest

Sven Kramer (NL) gaat denk ik een goede kans maken op de Olympische Spelen, maar Chad Hedrick (USA) gaat winnen ;)

17. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Wel mooie wedstrijden tot nu toe :)

Ik ben benieuwd of er nog een skate-off gaat komen tussen De Koning en Van Velde voor de 500 meter. Persoonlijk hoop ik meer dat De Koning gaat, ik heb gewoon meer vertrouwen in hem. Van Velde valt zo vaak en kan geen bochten rijden en De Koning wel...

Benieuwd of Kuipers vanmiddag de 1000 kan rijden. Dik balen dat 'ie gebleseerd is. :eek: Op het ijs van Turijn komt zijn stijl juist goed uit de verf.

18. Da Ni-LXL

Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

Leuk Bevonden:
    0
    OMG Tuitert gaat niet mee naar OS op 1500 meter, GVD :mad:
    Hij is beste op die afstand 8)

19. mars15

mars15 Guest

grote kick

me nichtje mag wk in erfurt rijden

20. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Gefeliciteerd ! Ik heb de tweede week niet kunnen kijken omdat ik op skivakantie in Oostenrijk was. Volgens mij zijn alle Nederlandse winnaars verassingen.

Ik vond de huldiging in Zwolle echt belachelijk toen Lange Frans en Baas B. kwamen. Je zag gewoon dat die sporters zich niet echt op hun gemak voelden bij die muziek terwijl het hun avond hoorde te zijn.

Deel Deze Pagina