Er is een blikje golden power opengegaan in mijn schooltas en nu zijn mijn boeken beschadigd. Weet iemand hoe ik dit het beste kan herstellen? ps. het is vanmiddag gebeurd
boek eerst afdoen, met een (vochtige) doek, daarna laten drogen op kamer temp. niet verwarmen want dan trekken de pagina's krom. tot slot, kun je de boeken beter dicht bewaren met een zwaar gewicht erop, zodat de pagina's weer enigzins recht kunnen trekken, niet dicht doen met die red bull troep erin, want dan trek je elke pagina naar de klote...
bij ons is hett zo dat je tegen betaling een nieuw boek krijgt van de concierge, waterschade kost iets van 7 euro dacht ik.
Bedankt, maar dat spul zit ook aan de onderkant van de bladzijden zeg maar. En dat verkleurd dan denk ik ook
Verkleuren is niet eens het ergste probleem.. Het probleem zit hem meer in het aan elkaar hechten van bladzijde's wat ondertussen waarschijnlijk al wel gebeurd is. Zo is mijn GOW boekje ook verneukt nadat er cola over heen ging.
koop gewoon een nieuwe... nee waarom nieuwe kopen issie nog leesbaar zo ja lekker daar mee leren edit: ik zie dat je 15 bent dan zit je vast op een middelbare school... in dat geval het beste doen wat ze hierboven zeggen
Ik kan er nog wel mee leren. Maar aan het einde van het jaar moet ik ze ook nog inleveren en dat gaat me een hoop centen kosten
En Waterschade is het ook niet lijkt me... dus ik denk dat je een dik probleem hebt. Probeer het anders eerst met 1 boek bij de conciƫrge.. lukt het niet, ruil op een ongezien moment met die ene klootzak uit je klas
dat betalen hoeft niet persee hoor.. was vorig jaar niet zo netjes op mn boeken, was er 3 kwijt en 4 hadden ook een drink ongeval gehad.. nooit een rekening van gezien. 2 jaar terug ook 2 boeken kwijt ook nog nieet een rekening van gezien \o/
Bij mij wel, echt klote. Ik had vorig jaar ook al drinken over me boeken. Een paar boeken waren toen beschadigd. 110 euro boete. Gelukkig betaalde de verzekering het door te vertellen dat ik gevallen was . Maar dat doen ze denk ik geen 2e keer meer. Voortaan rustiger me tas op de grond zetten en drinken apart doen
nou dan gooi je er toch nog water overheen, dan heb je wel waterschade, misschien helpt het ook nog met verwijderen van golden power
ikheb er gister inderdaad water overgegeooid en ik zie niet echt een kleurin de bladzijden. Ik heb ze nu ongeveer een dag laten drogen met bladzijen open en ik denk dat ik er morgen bakstenen op ga gooien om de kreukels er uit te halen
Ik denk dat het wel een beetje mee gaat vallen. Zolang iemand anders er een volgend schooljaar nog netjes gebruik van kan maken (en dat kan als alleen de pagina's zijn verkleurd) denk ik niet dat je een mega boete hoeft te verwachten, en ook niet hoeft te accepteren. Dit soort ongelukjes heeft men allang ingecalculeerd.