sluipreclame Ik heb het zelfs opgenomen en ff snel doorgespoeld tot de goede stukjes PGR en Fuzion Frenzy kwamen ff in beeld en ook nog de Xbox zelf, wel vanaf de achterkant maar ja, en natuurlijk de controllers. En na een tijdje kreeg zo'n gozer ook nog een cadeautje en dat was een Xboxspel, ik dacht dat het Halo was Best wel geinig
Dit is dus precies wat MS nodig heeft.. ik bedoel ze zijn nieuw, en de Xbox is nog niet echt bekend, door dit soort acties komen mensen die naam steeds tegen enzo, en ze willen misschien ook wel weten wat het is, (en surfen dan naar xboxworld.nl )
DAT heb je uit een andere thread! Maarre....'tis waar, komt door mijn belachelijk laag niveau. En ik houd van smilies
Mijn broertje is een enorme ps2 fan en hij koopt dus altijd het ps2 blad psw. Ik blader er ook altijd ff snel doorheen, en nu zag ik dus op blz13 Die reclame staan van dat rendier mer die handvaten op het gewei. Dit vind ik dus wel een mooie actie van microsoft om reclame te gaan maken in ps2 bladen.