1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Schrijf je in op www. stop mijzelf. centerall. com!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Sam Fisher Jr, 31 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Leuk dat men onder mijn naam durft te posten daar :{

2. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield is idd een goede game. Generals gaat ook wel, maar de rest is verkracht en goed ook. Ze kopen alle gamerechten op maken er goedkope vervolgen op. En het gekke is dat ze nog goed verkopen ook door de naam!

3. Dat ben ik met je eens. Battelfield is een goede game! Helaas niet op Live en Xbox.

Laatst bewerkt door een moderator: 31 okt 2003
  4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Allemachtig wat een triest gedoe hier. De schaapjes zijn weer netjes in koor aan het blaten hoor. EA melkt uit, denkt alleen aan geld en het overgrote deel van hun games zijn waardeloos... pffff.
    Doordat EA destijds idd in de fout is gegaan met hun Fifa reeks door iedere keer met veel bombarie een nieuw deel aan te kondigen terwijl er feitelijk niets was veranderd/verbeterd, worden ze daar nu nog steeds op afgerekend. Ondertussen is dit volgens de kenners verbeterd, maar blijft die fout ze achtervolgen. Voor de rest zie ik eigenlijk niet in wat EA nu toch zo ontzettend fout doet. Dat mensen bepaalde EA games niet goed vinden is simpelweg persoonlijke smaak. Waarom doen sommigen hier dan toch alsof ze voor de meerderheid van de gamers denken te spreken? Vervolgens krijg je het hele uitmelk gezeur. Wat is er in godsnaam mis met die Sims uitbreidingen? Mensen kopen ze, dus zullen ze het wel leuk vinden of niet soms? Niemand die ze dwingt om die games te kopen/spelen. Daarna komt het hele gedoe over de kwaliteit van game series als Medal of Honor, James Bond, Battlefield (oh nee die vinden ze dan wel weer goed) enzovoorts. Misschien dat het nog niet in jullie was opgekomen dat er in een serie wel eens een mindere game kan zitten. Niet iedere game kan tenslotte een topper zijn. En ook hier weer komt persoonlijke smaak om de hoek kijken. En over dat hele EA vs Xbox Live gezeur wil ik het al niet eens hebben.

Persoonlijke eindconclusie: Een hoop gezeur om niets door een stelletje na praters.

Edit: Als er straks na Halo 2 en Splintercel 2 nog meer delen uitkomen. Valt dat dan ook onder uitmelken of is dat dan ineens iets totaal anders? :{

Laatst bewerkt: 31 okt 2003
  5. Nee, dat zijn games waar lang aan gewerkt is! Waar sfeer in zit!

Als die bagger zouden zijn (net als de EA games:)) dan zou ik dat ook zeggen.

Wist je dat ik kan raden welke games van EA zijn door naar de gameplay, AI en graphics te kijken? Dat zegt al een hoop.

Laatst bewerkt door een moderator: 31 okt 2003
  6. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind generlas en ssx 3 en medal of honor hele goede spellen ga za door ea:p

7. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    EA moet gewoon doorgaan! Zonder de spellen van EA zal het een stuk minder druk worden in de gamestores. En als ea wegmoet komt er wel een ader (sony/nintendo) die de kop overneemt.... (dan zou ik wel tekenen)

Maar EA moet gewoon lekker doorgaan!

8. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    EA mag van mij doen wat ze willen, zolang ze maar geen developers opkopen, want dat vind ik wel erg

9. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    zelfde geldt trouwens voor Microsoft, wat EA bij Westwood & Maxis heeft aagedaan doet Microsoft bij Rare en het liefst zouden ze dat ook nog bij SEGA en andere mooie developers doen: dus dan kan je daar ook wel een site over beginnen, wat overigens best wel zou bestaan.

het zijn nou eenmaal comerciele bedrijven, dat wij gamers niet blij zijn met dit soort praktijken is logisch, maar zolang mensen massaal die games kopen wordt 't alleen maar erger. En ik geef EA groot gelijk, 't is een succesvol bedrijf net als Microsoft en daarvoor doen ze hun werk!

10. Daar zit wat in.

Maar alsnog blijft EA toch een bepaald soort spellen maken dat je na 1 uur gewoon wil kappen.
    Microsoft besteed er veel tijd aan om het goed te maken (denk aan Halo)

11. gerjan

gerjan Guest

Gaap altijd gezeur tegen over publishers en ontwikkelaars enzo, koop dan gewoon geen spellen van ze als je zo graag wil protesteren

12. Dat deed ik al heel lang niet meer. Kostte geen moeite overigens. Al had ik Battelfield erg graag op de Xbox gezien (maar wel met Live natuurlijk).

13. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Tja, als E.A. nou ook een consolegigant was, dan vond ik het nog wel iets te begrijpen dat ze ontwikkelaars opkopen enz. Maar E.A. doet het puur en alleen voor het geld, en wij houden daar een shitload aan crapgames aan over(met enkele uitzonderingen voorbehouden).

14. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    Wat je voor 't gemak vergeet is dat een ontwikkelaar alleen wordt overgenomen wanneer ze dat zelf willen.
    Om een voorbeeld te geven (bron: http://www.gamespot.com/features/maxis/page8.html): Maxis heeft een tijd lang overname-verzoeken van EA afgewimpeld. Maar toen Maxis eenmaal financieel aan de grond zat en niet in staat was de ontwikkeling van de Sims af te maken hebben ze zelf EA benaderd.
    Juist door de overname van EA zijn de Sims er nog gekomen.

Overigens besteedt EA zo'n 40% van haar games (~17 titels / jaar) uit aan externe ontwikkelaars (Game Developer Magazine, Sept 200:cool:. Alleen Sony besteedt ook zoveel titels uit.

Maar natuurlijk is 't veel makkelijker om kritiek te hebben op EA als je niet naar feiten zoekt...

15. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ehhhh??:+

16. Lol

Maar heb het wel gehad met die actie. Was meer om een populaire site te maken.

Op zich is het wel gelukt (in 2 dagen maar liefst 6355x bezocht!!!!!!!!) maar site gaat uit de lucht.

17. gerjan

gerjan Guest

mooi zo, soory hoor ik vond het echt zinloos

18. Dat is het ook! Maar was een soort proef

Ik ga een concept maken wat gewoon een super site word! Gewoon een site voor alle consoles net als gamer.nl maar dan beter. Veel reclame en Ik gebruik gewoon de andere populaire sites om mijn eigen site te promoten en als het goed loopt, maak ik er een soort internetshop van zoals GCshop.nl

Heb wel een paar vrienden die goed zijn in het maken van sites.

Zoek nog mensen die willen helpen hiermee. Heb al aantal grote inkoopbedrijven benadert en willen meewerken. Hierdoor kan ik de games rond de 10 euro goedkoper verkopen!

Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2003
  19. Topic kan dicht

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Veel succes, met de juiste instelling kom je overal! O-) :{

Ik geef je geen kans... Maar daar dit toch al is verzand in onzin (goh) honoreer ik toch je wens.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina