1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

scooterongeluk

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Hemelsmandaat, 2 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hemelsmandaat

    Hemelsmandaat Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    1
    die agent zij tegen mij dat ik op het fietspad moest rijden maar er was helemaal geen fietspad in de buurt dus kon ik daar ook niet op rijden. maarja hij was dus bij mijn voordeur en mijn moeder en vader schrokken heel erg want die dachten dat er iets met me zusje was gebeurd want die ligt in coma voor al best wel lang. gelukkig was dat het dus niet en kwamen ze alleen voor de overtreding van mij die ze hadden gezien. me ouders waren dus allang blij van mijn zusje dus vonden boete niet erg, moet alleen wel zelf betalen terwijl t best onzin is.
     
  2. volley

    volley Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    uuummmm.... ok?
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Sorry, maar waar gaat dit over? :confused: Dit heeft helemaal niks te maken met de Frontpage of het Forum. Ik gooi deze thread dan ook op slot. Ik vermoed dat je een foutje hebt gemaakt? Ik weet niet waar je wel had willen posten, dus kan ik je daar niet mee helpen. Je moet zelf maar de juiste thread vinden.
    Deze thread staat hier echter verkeerd en gaat dus dicht. En wil je aub hoofdletters gebruiken, het leest nu heel onprettig en onduidelijk. :eek:
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    reported =p
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    The Matrix het is nu 1:43 en hijs nog niet dicht, zeker vergeten te locken? :+

    Maargoed klinkt allemaal heel erg ja... :{
     
  6. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Dan gooi ik hem maar dicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina