Is idd wel erg ver We gaan denkelijk vrijdag beginnen met trainen en hebben nog steeds een paar leden nodig, klik voor meer info *)
Als het goed is hebben we nu 5 of 6 mensen voor RS Maar we zoeken er het liefst nog een paar! Dus mensen, als je bij een gezellige clan wil
Nou...eindelijk....ik denk dat het bij sommige clans langer duurt voor ze hun site online hebben staan.
Gozers , TDG Daagt jullie uit voor GoW(als jullie dat spelen) www.Thedutchgladiators.nl Registreer en ga ff naar uitdagen maak een topic aan met jullie clan naam en vernoem tijd, enzo Groet (T)DG DarkerNL
Jullie kunnen toch ook gewoon effe hier een bericht neerzetten wanneer jullie kunnen? Ik weet nu niet wanneer de rest van mn team kan, moet ik eerst ff een tijd en datum hebben
We hebben ons ingeschreven op consolegaming, maar we zullen de eerste paar weken geen clanmatches doen, we gaan eerst trainen enzo, en daarna clanwars!
Even een tip, een loss is geen schande. Van verliezen wordt je beter en alleen op die manier zul je een topteam worden.
Ja idd, maar na onze vorige "clanwar" tegen FoD hebben we toch besloten dat we iets meer moeten gaan trainen Maar idd je leert er ook van...misschien tegen een ook beginnende clan
We moeten duidelijk inderdaad nog effe oefenen na onze laatste match met FoD...maar het gaat steeds beter hoor.