Mensen Succes met de clan vooral in het begin kweet hoe moeilijk het is om een clan op poten te zetten
Gelukkig hebben we allemaal aardige en best goede mensen in t team Ze kunnen niet altijd goed met elkaar overweg maar als t erop aan komt zijn we meestal echt een team, en idd soms ontbreekt de communicatie een beetje maar dat komt nog wel naarmate we oefenen
misschien wel ene beetje laat over de clantags_0/ maar is t niet zo dat je tags als Sd of sD juist nu veel meer ziet dan xSDx ofzo, de vetste clantag vind ik toch wel sD I ofzo...
soow das lang geleden hier Nja k zal een beetje vertellen wat allemaal is gebeurd met de clan! We hebben nu 1 clanmatch gehad met gears of war, maar daarna hebben we eigenlijk alleen nog maar gow voor de lol gespeeld... We zeiden dat als Halo3 uitkomt dat wel dan weer heel serieus gaan spelen! Iedereen heeft Halo 3 besteld en we gaan meteen oefenen als hij uitkomt dus dat komt wel goed Nu is er ook nog een clangame bijgekomen namelijk cod4! Er zijn maar een paar mensen in de clan nu die cod4 gaan kopen, dus we zoeken daar dan ook nog members voor Nou k denk dat dat genoeg is Gr. Marc
bahbah weer zo lang niemand meer hier gweest De clan is een beetje dood aan t gaan,, maar k wil zelf t initiatief nemen en met CoD4 opnieuw te beginnen! We zoeken dan ook nog 3/4 nieuwe leden,, dus voel je je geroepen om met ons te komen spelen? We spelen veel voor de gezelligheid,, maar als t serieus moet doen we dat ook! Ik ben van plan om 2 keer per week trainingavonden te houden dus je moet minstens 1 keer per week komen Ik hoor het wel als mensen erbij willen,, post hier maar of stuur me n bericht op live Laters!
Brutalityz is zeker goed in Cod 2 dus als je het nog gaat spele neem hem aan! Maar jongens jullie gaan Cod 4 spele! Ik zou graag een keertje een clanmatch willen voor ConsoleGaming of GameBattles! Leuke beginners post! Groetjes ( contact: dD InteraXz )