se t610 games

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XbOx RuLeZzZ, 18 dec 2003.

1. XbOx RuLeZzZ

XbOx RuLeZzZ counter-strike

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik aan lage prijs games kan kopen voor deze gsm? het liefst goed games...en ook het liefst sites waar jullie al een game hebbe gekocht omda ik op e paar sites ben geweest en ik daar dus genoeg aan heb betaald maar nix heb gekregen :mad: :'-( en als je bij de gsm je wap instellinge wilt aanpassen moet je naar die se site gaan en dan naar support enzo... en as ge mail krijgt moet ge op ja klikke...dan sta daar nog eel veel onder wa ge moe doen...maar as ik op ja klik we ik ni meer wak daarna moe doen...dan komt daar die dinger van t-mobile kpn mobile o2 orange...maar ik heb proximus... dus wa moek doen?
    grtzzzz _O_ _O_ _O_

2. XaeroFuN

XaeroFuN Sex: No thank u

Leuk Bevonden:
    0
    een bluetooth adapter kopen voor je pc, nokia suite installen, en dan een site vinden waar je die games/ringtones etc download..

heb zelf de t610 ook, al1 nog geen usb-bluetooth adapter, wil t binnenkort wel, kga me echt niet dood betalen aan games en ringtones, kost je echt Net zoveel euro's! Niet normaal,
    terwijl het gewoon gratis kan:9

3. XbOx RuLeZzZ

Leuk Bevonden:
    0
    en mssn een site?
    ennuh gaaat dat ook met een ir cable?
    en hoeveel kost zoiets

4. knut120

knut120 so far so Good

Leuk Bevonden:
    0
  5. XbOx RuLeZzZ

Leuk Bevonden:
    0
    tja daar was ik ok al gekome mar daar kunde geen morphun (ofzoiet) games om da da ni mocht van die gaste...en ga eens op deze site... daar stan veel meer games op :)
    maar niet gratis... en die zou ik nu juist wel gratis wille hebbe hoor ;)
    http://phatnet.javamania.nl/devices.php?deviceid=21
    en op se site staat ook not v-rally 2

6. _AnGeLic_LoTuS_

_AnGeLic_LoTuS_ Legato BlueSummers

Leuk Bevonden:
    0
    man.. wat praat jij Breezah zeg!!! :{

7. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    kuchbekijkjeeigennicknameeenskuch