Sure!! Haha.. nee hoor, SoT is ook meer dan een fatsoenlijke game maar content is gewoon mager.. ik had zeker graag willen spelen als er een single player in had gezeten. Stijl enzo is echt top notch. Hoop ook echt dat de wind gaat draaien voor SoT en dat de zeilen worden gespannen en het geen zinkend schip word.
Vanmiddag een solo toch gemaakt. Kippetjes gevangen, wat skulls en kistjes op eilanden gevonden en 2 gezonken schepen geloot, kom ik een Galleon tegen toen ik richting outpost ging. Wegwezen. Uiteraard komen zij achter mij aan en na 10 minuten achterna gezeten te worden, vaar ik zo een storm in. Boot kraakte en kreeg wat gaten die ik moest dichten. Lukte uiteindelijk om er levend uit te komen en de Galleon kwijt te raken. Toen ik op de kaart keek waar de dichtstbijzijnde outpost was, bleek ik een heel rondje te zijn gaan varen in de storm. Geen idee hoe ik de Galleon gemist heb, maar uiteindelijk mooi alles in kunnen leveren. Ik wil zeker nog een keer met een groep van 4 vol op jacht gaan naar andere schepen. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
netjes.. zal wel een kick zijn geweest toen je erachter kwam dat het schip weg was. ik ga het ook maar eens solo proberen. ik heb nog niet echt een leuk groep gevonden.
Ik heb in de volledige game (wel beta) nog niet met de Galleon gevaren, alleen nog maar alleen/als duo op een Sloop. Heb ook wel zin om met een voltallige crew uit te gaan varen!
Een "Recommended" van Eurogamer. Reviewer vond de game erg leuk/inspirerend, ondanks betrekkelijk beperkte content. Maar het is vooral een "maak je eigen avontuur" game.
Er is nu ook een update van de game.. Beter gezegt een hele nieuwe game.. Update is net zo groot als de game zelf Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
inderdaad, je moet er zelf of met een vast clubje iets van maken. random is bagger. zeker als mensen geen mic hebben. of maar wat aan klote. het anker midden op zee laten zakken, kisten in het water gooien.. tijdens de beta wel een leuk groepje Nedelanders gehad. erg veel gelachen.. zuipen totdat je niet meer kan lopen.. en dan maar hopen dat je niet in het water flikkert. vanavond het reik alleen, dus ga ik het weer eens proberen.
Verhip je hebt gelijk. Raak altijd in de war van dat AM/PM gedoe. Ikd acht dat het pas 2u 's nachts GMT klaar was. Foutje van mij.
Als iemand een keer wil spelen voeg me maar toe. WietHok NL Ik speel de game amper want solo vind ik echt saai.. Speel dit soort games liever met een groepje Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk