Kan iemand mij in een paar korte zinnetjes uitleggen wat er nou zo leuk zou moeten zijn aan deze game? Ik snap er nog steeds geen zak van
Ik denk al haal je een pallet Euroshopper bier en een opblaasboot bij de Intertoys en je gaat er met z'n allen inzitten je nog een mooiere tijd gaat beleven dan deze game te spelen.
Ik wilde gisteren de Tech Alpha spelen maar matchmaking werkte niet en vanmorgen deed hij het helemaal niet maar misschien was de test alleen gisteren. Spel heeft idd wat vertraging gehad
Alpha test zou maar van 20.00 tot 23.00 uur duren. Was ook ruim een half uur zoet om een (leuke) lobby te vinden. Door matchmaking problemen duurde de Alpha uiteindelijk een uurtje langer. Heb wel erg veel gelachen. Erg gaaf om met zijn vieren zo'n schip te bemannen. Vaak redelijk chaotisch en daardoor erg moeilijk maar het spel heeft wel veel potentie.
Heb een invite gekregen voor de alpha maar nergens een download button bij die hub. Iemand anders hier met hetzelfde probleem?
Blijft een toffe video met leuke Gameplay. Kan niet wachten om een crew te vormen, op schattenjacht te gaan maar ook om gewoon random onzin te beleven