1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Second Sight

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 3 sep 2004.

  1. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    1) sorry, ik wou gewoon geen nieuwe thread openen voor het vraagje. Ik zal nooit meer zondigen ;)

    2) ik heb zeker 2 uur in dat level doorgebracht en uiteindelijk heb ik het toch gevonden. (tja, als je een vraag stelt, dan schiet de oplossing soms ineens door je hoofd nadat de vraag gesteld is)

    Maar alvast bedankt voor de snelle reactie

    Om dan toch eventjes on-topic te blijven:
    Ik vind het een fantastisch spelletje. Het blijft boeien en de levels zijn vrij afwisselend. (alhoewel soms wel kort)
    Na de eerste 2 levels vond ik het nog een stom spelletje, maar ik heb toch doorgezet en na een aantal levels is het echt fijn. (Maar hou wel geen rekening met een fantastische AI, want die is er niet)
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Hehe, je mag best een nieuwe thread openen voor zoiets als er nog geen helpthread is voor die game :)

    Het spel heeft idd een aantal plekken waar je flink moet zoeken en puzzelen om verder te komen. Dat kan soms wat frustrerend zijn, dit is maar bij een paar plaatsen, over het algemeen speelt het spel erg lekker.

    Ik heb hem nu uitgespeeld en ik vind vooral het ijzersterke plot vol onverwachte wendingen erg goed. Het verhaal is erg goed uitgewerkt, vooral door de integratie van de flashbacks die later in het spel van groot belang blijken te zijn.
    De AI is idd niet erg sterk, das wel een minpuntje. Maar verder is het echt een gaaf spel.
     
  3. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik dit zo lees lijkt ie me best vet, ik hoop het ook, want ik heb net een abo genomen op xbm met gratis deze game erbij :D
     
  4. AcidReign

    AcidReign Guest

    Ik ook maar ik heb hem gister al binnen gekregen van hub uitgevers.
    en ik vind het een vet spel vooral de krachten!
    Dat je bijvoorbeeld in een kast kunt gaan zitten dan spieken en dan zo alle ventjes met je telegnetische krachten afmaakt dan laaten ze hun geweer vallen en die kan je dan ook heel langzaam of snel naar je toe halen van veraf ,als een ventjeervoor staat dan moet je hem langzaam naar je toe halen anders ziet hij of zij je!
     
  5. AcidReign

    AcidReign Guest

    weet iemand meschien een goede lange walktrough voor second sight?
    alvast bedankt!!!
     
  6. hessel88

    hessel88 fabulously lazy

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
  7. AcidReign

    AcidReign Guest

    Daar kan ik hem ook niet vinden |:-
    Daar staat geen walktrough
    weet niemand een andere site? O-)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 okt 2004
  8. Dio

    Dio Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    gamespot.com

    -> cheats; daar vind je een goede walkthrough (gebruik het zelf)
     
  9. hessel88

    hessel88 fabulously lazy

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Op gamefaqs staan er gewoon 2 hoor, Het spel is hetzelfde als de Ps2 en Ngc versie dus deze walktroughs zijn gewoon goed.

    Gewoon zoeken naar Second Sights en dan naar FAQ's.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  10. AcidReign

    AcidReign Guest

    Je hebt wel gelijk maar die 2 zijn voor ps2 of cube en niet voor xbox die ik wel nodig heb.
    maar laat maar zitten!
     
  11. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Hoezo, het maakt toch geen verschil? Het spel is op de Gamecube of PS2 hetzelfde als op de Xbox, dus je kunt zonder problemen de walkthrough van een van de 2 gebruiken.
     
  12. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat eeb bruut spel zeg! kheb net de militaire training afgelegd en kheb nu 3 psi powers. kvind 't nu al een te gek spel:D
     
  13. dinero

    dinero Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk spel, niet te moeilijk maar wel een beetje kort en eentonig helaas.
     
  14. AcidReign

    AcidReign Guest

    Je krijgt nog wel wat meer krachten en heel vet.
    Je kan ook na een tijdje in een ander ventje
    en hem dan besturen!
     

Deel Deze Pagina