ik had vroeger zo'n WO II flightsim, kon je ook met en tegen de red baron vliegen. tijd geleden is dat.
lol : er staat secret weapons over normandy en je ziet een P-38 een Zero neerhalen (boven de pacific dus) naja boeiend, ik heb flightsims altijd al lol gevonden, dus miss word dit ook nog wel wat voor mij
TOTALLY GAMES is wel het bedrijf achter X-Wing VS Tie Fighter, dus mijn verwachting zijn hoog.. alleen d'r moet wel een cockpit view in, anders lijkt het me niks
Snap er geen bal van.... bij Gamespy kun je de demo downloaden met de filename: swondemo1_0.exe en als je 'm daadwerkelijk gaat downen dan krijg je een file met de naam: forgottenhope05b_1of2_main.exe. Dus moet ik de download nu verder laten gaan of is dit niet goed? Forgotten hope is volgens mij een mod voor Battlefield.
Ik weet al wat het is.... Je moet niet de download aanklikken in Europe maar ergens in de USA dan is het wel goed.
Je hebt geen cockpit view. Verder reageert het vliegtuige ****king snel. Ik heb zelf een Force Feedback 2 joystick maar krijg totaal geen reactie van het spel (terwijl het spel 'm wel ziet). Dus het sturen is ook heel licht.....De graphics vindt ik ook niet zo bijzonder, ik zou 'm iig niet kopen kopen eerder downloaden.
Ik was na 5 min. spelen al gefrustreerd. Het vliegtuigje stuurt gewoon veel te snel, het ziet er niet echt speciaal uit, de demo-missie is erg eentonig en saai, het lagt af en toe en het is van lucasart.............
Ik heb de review gelezen, maar ik vind ze vrij negatief, althans zo lijkt het. Hij krijgt een 8. Is IGN een beetje betrouwbaar qua cijfers? Ik volg dat allemaal niet zo erg, dus ik vraag het aan jullie.. Het lijkt mij overigens een heel leuk spel. Hopelijk met een wat langere SP dan Crimson skies. Wanneer komt er een trouwens een review op deze site?
ign. geeft in vergelijking met andere sites redelijk hoge cijfers, zo had true crime een 9, die anders nergens hoger dan een 8 scoorde, ik hoop dat xbw of xbm hem reviewen