1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Secret Weapons over Normandy

Discussie in 'Algemeen' gestart door The-Dentist, 25 sep 2003.

1. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    hmm... even afwachten dan maar wat voor cijfers hij nog meer krijgt

2. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij opviel is dat er erg negatief geschreven werd. Hij noemde meer fouten dan goede dingen terwijl hij toch een 8 krijgt :confused:. Als een spel een acht krijgt dan moet je het redelijk prijzen lijkt mij.

Een korte samenvatting van de negatieve punten is:
    (voor de mensen die te lui zijn om het te lezen :cool:)

- Er zit niet echt een verhaal in wat aan elkaar is te knopen.
    - Er zijn dingen die niet kloppen, zoals hij bijvoorbeeld aan zijn moeder zijn geheime missies vertelde.
    - Vliegtuigen kunnen zomaar tegen elkaar opbotsen zonder probleem.
    - Je vliegt te weinig met een soort vliegtuig omdat er heel veel zijn.
    - De camera is te star en levenloos.
    - Geen online support. De pc versie heeft zelfs geen multiplayer, de xbox echter wel maar niet op live.
    - Vrij goeie graphics maar de vliegtuigen zijn soms wat minder, maar dit is om de framerate te redden.
    - De stemmen zijn niet echt goed ingesproken, een beetje zonder emotie (ze raken niet opgewonden e.d.)

Sterke(re) punten zijn:

- Er zijn veel vliegtuigen in het spel (maar zoals eerder gelezen het brengt ook nadelen mee)
    - De AI van de vliegtuigen is erg goed, en kan tot spannende gevechten leiden.
    - Het heeft de optie om tijd langzamer te maken waardoor je beter vliegtuigen kan volgen en afschieten.
    - De multiplayer die er op zit kan een mooie diversiteit in het spel brengen, maar is ook weer niet enorm leuk.
    - De grond textures zijn zeer goed en het heeft een goede WWII sfeer.
    - Explosies en neerstortende vliegtuigen zijn heel mooi weergeven, " Seeing the enemy planes fall apart under a hail of fire is one of the things that keeps you coming back for more"
    - Het geluid van de vliegtuigen zelf is heel mooi en soms zelfs van de originele motor opgenomen.

Over het geheel een spel wat redelijk goed lijkt. Maar zeker toch over nagedacht moet worden om te kopen als ik het zo lees. Ik ga nog even afwachten op andere reviews. Maar hij lijkt me zeer leuk! Maar het voordeel is dat er geen live! op zit. Hierdoor kan je hem altijd kopen zonder dat de competitie al te hoog voor je is. Ik wacht dus nog even af ;)

/edit: als ik wat mis zeg het dan gerust, ik heb het zo beknopt mogelijk gebracht...

3. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht ook nog ff, idd. redelijk veel slechte punten.
    ik wacht op een nederlandse review.

4. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij geeft ign bijna nooit lager dan een 7, het lijkt me meer een slijmende zooi die altijd naar de develepors/uitgevers luisteren.|:-

5. SPARTAN-III

SPARTAN-III .

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me alleen wel jammer als de multiplayer alleen coop is? weet iemand daar iets van?

6. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet hoor, kan ik me haast niet voorstellen

7. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    je kan volgens mij gewoon co-op spelen in het singleplayermissiegedoe!

8. SPARTAN-III

SPARTAN-III .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb is even gezocht en het spel heeft wel een multiplayer vs mode naast de coop.
    Ook zal het een instant action iets hebben voor single player dan kan je even snel een dogfight hebben zonder gezeik.
    en ik las nog iets over dat je als boardgunner kan schieten.

nog een screen van de vs mode

9. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft inderdaad een multiplayer maar geen online modus. Dus het stelt niet heel veel voor, wat ook in die review wordt gezegt. Het bied een leuke diversiteit maar veel tijd zal je er niet aan besteden.

10. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    lijkt me zeker wel vet! kan je ook gewoon tegen bots vliegen(multiplayer?)

11. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt niet vermeldt in de review dus ik denk dat dat niet mogelijk is... Maar aangezien de MP niet veel voorstelt, heeft t weinig zin want dan zijn missies leuker om te doen. Is ook bijna hetzelfde idee dan.

12. SPARTAN-III

SPARTAN-III .

Leuk Bevonden:
    0
    je kan wel tegen bots vliegen in singleplayer maar in multiplayer samen tegen bots weet ik niet denk het wel.
    trouwens de multiplayer is wel goed je kan gewoon coop en tegen elkaar en dat wordt echt vet
    dat ie niet live is kan me niet schelen heb toch geen live

13. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    dit lijkt me echt nog steeds leuk, ik heb via internet Crimsons Skies besteld, maar die laat opzich wachten, kijken of ik nog wel tijd hier voor heb

14. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk maakt het me niks uit dat dit spel geen live heeft,
    voor live vliegen is er al crimson skies.
    Ik hoop deze keer juist op een wat langere singleplayer, want bij crimson skies kreeg ik toch wel het gevoel dat het iets teveel op live is gefocussed, en ik vind het altijd bijzonder jammer als dit bij een game ten koste gaat vd singleplayer, zoals dat bij zoveel games het geval is.

15. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook de X-Wing en TIE Fighter vliegtuigjes unlocken!

zie screenshot:

Laatst bewerkt: 26 nov 2003
  16. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    wauw dat ziet er bijzonder cewl uit.
    ik heb net crimsons skies binnen, en pgr 2, dus ik heb jammergenoeg geen tijd meer

17. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er gaaf uit idd.
    Die dingen lijken wel een beetje op dat vliegtuig uit Battlestar Gallactica, waar ik pas een review van heb gezien op Gammo.
    Die zag er overigens ook heel erg leuk en veelbelovend uit.

18. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Het is allemaal wel heel leuk en aardig, maar als de gameplay ongelooflijk irritant en frustrerend is, is het nog een héél slecht spel.

19. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Dat moeten we eerst nog afwachten hey.

20. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    ja, nog even wachten tot morgen ja!:)

Deel Deze Pagina