1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Secret Weapons over Normandy

Discussie in 'Algemeen' gestart door The-Dentist, 25 sep 2003.

1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hey, ik heb 'm binnen, aardig spel, heel erg 'simmy' vergeleken met Crimson Skies though, veel minder arcade. Anyways, aardig spel is eerste indruk, zal de fans zeker bekoren! Niet zo heel erg mooi, maar who cares gameplay is in orde en duie bonus is erg vet als je vaak alleen speelt. Jammer niet online!

2. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de multi-player al gespeelt? Ik vraag me af of het echt een leuke afwisseling is of, dat het ook echt heel leuk is om te doen met je vrienden...

3. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    waar heb je hem gekocht kobold(mirik)?

4. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Komt er nog een review van binnenkort?

5. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    ja! goeie vraag.. aangezien hij nu uit is lijkt het me logisch dat er ook snel een review zit aan te komen!

6. DJ Stijn

DJ Stijn Pump up the Volume!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me eigenlijk af: Waarom stond er geen preview van Secret Weapons over Normandy in de laaste XBM? Totally games is toch de maker van X-Wing Alliance of niet? Hopelijk een review in de volgende XBM!
    Greetz, Stijn

7. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand hem al gekocht?

8. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    huh geen online mode, ik zag duidelijk in de winkel dat er op de voorkant xbox live enabled stond.

9. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    misschien iets dowloadbaars?

10. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    ja, er is een content download(nu al verkrijgbaar)

11. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand waar ik ingame filmpjes kan krijgen?
    Misschien koop ik hem, mjn vader is gek van flightsimulators dus dan is dat het perfecte moment voor!

12. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
  13. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  14. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    maar als je online kan spelen staat er toch altijd boven in een lijntje xbox live enabled en bij downloadeble content staat er altijd downloadeble content nog altijd onderaan. en op de achterkant stond er ook nog online multiplayer enn dan zo een kruisje ervoor.

15. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    hmz... vreemd..

16. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iemand die dit spel inmiddels heeft?
    Volgens mij istie toch een al een kleine week uit..
    Ik ben wel benieuwd hoe die is namelijk...

17. marcdewolf

marcdewolf Retro&Xbox-gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem net via GCshop besteld, en hij kan ieder moment komen....

18. Locke

Locke Organic intellectual

Leuk Bevonden:
    0
    Impressies

Ik heb gisteren SWON gekocht en ik moet zeggen dat het mij erg bevalt.

De graphics zijn niet zo mooi (voornamelijk als je dicht bij de grond komt), maar hoog in de lucht is alles beter. Het is inderdaad een meer arcade-vlieger dan een sim, maar dat vind ik eigenlijk wel prettig. Ik weet nog wel van mijn pogingen om op de PC IL-Sturmovik te spelen: dat werd dus niet, omdat ik al die knopjes niet zo snel kon vinden in de hitte van de strijd.

De missies zijn redelijk gevarieerd en zijn vooral goed uitgewerkt vanuit een historisch standpunt. Wil je dus wat meer 'meemaken' van de luchtoorlog in WO2 dan zit je wel goed. Ook erg prettig dat de stemmen van Duitsers ook echt Duits spreken. Geen nepaccentjes à la 'we will get zee English dogz'.

De geluiden en muziek zijn prachtig. Muziek is, dacht ik, van dezelfde maker als die van Medal of Honour. Kortom: die mooie meeslepende koperwerkmuziek is van de partij. De geluiden van vliegtuigen en dergelijke doen ook realistisch aan. Ze hebben hiervoor geluiden opgenomen van de authentieke vliegtuigen.

Multiplayer heb ik nog niet gespeeld (vanmiddag komt een vriend langs en dan ga ik het eens proberen), maar ik weet wel dat het erg jammer is dat er geen Live-ondersteuning is. Dat zal wel wat voor het vervolg worden.

Ik heb trouwens wel een vraagje aan anderen die het spel hebben: ik kan nog geen extra content downloaden. Het spel geeft aan dat het nog niet beschikbaar is, terwijl dat wel zou moeten zijn. Heeft iemand anders dit probleem ook?

- Locke

19. Locke

Locke Organic intellectual

Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar even een poging om mijn vraag over de beschikbaarheid van downloadable content onder de aandacht te brengen voordat dit draadje wegens algemene desinteresse van de eerste pagina afglijdt ;)

Aangezien er wellicht nog een review van Xbw komt: weet iemand van de crew meer over mijn probleem?

- Locke

20. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    op de site van SWON (SWON ) staat dat er nu al de 2e(!) content er al is! bestaande uit nieuwe missie etc.

Deel Deze Pagina