Ik zal proberen je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden: - Doet het vliegen natuurlijk aan? Ik zou zeggen van niet. Het spel is meer arcade dan sim. Je kan echter wel een stall maken en naar achter is natuurlijk optrekken, etc. Ik weet niet precies wat je bedoelt met variabel gas geven (je kan in ieder geval niet de versnelling groter of kleiner maken; wel de snelheid natuurlijk). - Configuratie kan niet veranderd worden (wat welke knop doet), maar wel of je arcade- of 'minder' arcade-besturing wenst (bijv. niet meer automatisch horizontaal trekken). - Geen cockpit view hindert niet, maar doet wel af aan de authenticitietswaarde van het vliegen. Er is een functie waarmee je de vijand blijft volgen. - Locke
ik weet dat ik zeur.. maar ik wil wel dat ik mijn schaarse geld goed besteed.. hoe zit het met opstijgen/landen? gaat dat automatisch of moet je zelf alles lekker doen?
ik weet niet of je een goeie pc hebt probeer anders deze demo ff ftp://ftp.planet.nl/pub/planet/games/win95/swondemo1_0.exe
ik was hem aan het downloaden met mijn 56k-modempje.. net toen ik bijna op de helft was hoorde ik klik.. en ging mijn internet uit en vanzelf weer aan.. ja hoor.. alles kwijt
hij doet het! ik heb er 6 uur(!) over gedaan om um te downloaden.. maarja.. ik had alles binnen een half uur al gespeeld vet kort helaas! maarja.. ik zag gister mijn pa heel verdacht ons huis binnenkomen met een heel verdacht pakketje.. voor kerst heb dus even op zo'n kassabon gekeken.. ja hoor... ik krijg SWON voor kerstmis!!! hehehe [edit je vliegt in brand, je zoekt een vijandelijk vliegtuig om je op te storten.. en dan... JE STUITERT ERVAN AF !!! maarja.. lekker vaag verder!
ik speel nu paar dagen die demo en ik vind hem wel supersimpel.. ik vlieg 100 x over een afweergeschut en ik word 10 keer geraakt maar er gaat niets van mij af! maarja, verder superwijs!
whaaaaah ik heb um! hehe hij is zo vet! zit nu vlak na pearl harbor, is wel vet moeilijk soms hoor, maar verder toppie!
Ik heb em ook gekocht inmiddels. En aan het begin had ik echt zoiets van "hmm... wat stuurt dit houterig" Maarja, dat komt natuurlijk omdat ik de besturing van Crimson skies gewend ben. Hoewel dit spel me wat leuker lijkt, lijken me de missies me wel erg kort moet ik zeggen. Ik zit nu in missie 4, en heb ook al de dogfights al een paar keer geprobeerd. Maar goed... even afwachten nog of dit een toppertje is.
ik zit nu in level 8, in rusland, al na een paar uur.. maar ik merk wel dat het steeds moeilijker word, en de levels ook steeds langer en groter! mooie graphics etc... en het kost me niks(kerstkado van ouders) alleen je kan ook geavanceerde besturing hebt ga je met de rechter thumbstick "pitch en yaw" ofzo doen.. maar wat is dat??
Ja ik zit nu pas in level 4 ( ik ben ook nog met o.a. Otogi, PGR 2, Halo, Amped en Fifa bezig). Dus ben nog niet zo ver, maar ik vind het nu al moeilijk, maar das wel een pluspunt bij dit spel. Pitch is snelheid en jaw weet ik ook niet. Maar das iig positief dat die levels steeds groter worden Het is overigens wel een heel verschil met Crimson skies dit spel.
zit nu in level 13 en heb de me 262.. best wel lekker bakkie, maar kan de challenge van level 4 niet halen, moet je met een swordfish(zo'n heel langzaam vliegtuigje van stof) tegen snelle duitse jagers opnemen, wat me dus niet lukt!
help! kan iemand zeggen hoe ik de challenge van level 4 kan halen?? als ik 2 duikboten in het dok heb laten zinken, komen er een stel duitse jagers aan en ga ik dus helemaal dood! kan iemand mij zeggen wat ik fout doe???
Weet 1 van jullie toevallig ook of dit spel goed te spelen is met de top gun fox 2 pro? Ik zit er namelijk aan te denken om dit spel samen met die flightstick aan te schaffen... Maar zou graag weten of het er een beetje mee speelt.
Ik zit nu ook in Level4, met die domme gammele oude Swordfish.... stom ding! het is wel leuk met het spel dat je de oude missies over kunt doen en zo de bonusupgrades kunt bijverdienen die je eerst gemist hebt!
doenloadable content Ik heb nog steeds geen succes gehad met de downloadable content, hetgeen erg jammer is. Misschien is er geen toegang tot de servers vanuit Nederland? - Locke