1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Section 8

Discussie in 'Algemeen' gestart door tricker, 14 jan 2008.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [gt]31872[/gt]

    Eind 2009. Duurt nog wel even. 8)

    Waarom staat er een splinter cell filmpje in de startpost? :+
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2008
  2. Remco

    Remco Guest

    Hmm niks voor mij, ben toch meer van de realistische shooters met gewoon mensen:+
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Section 8
    Official Trailer
    [gt]44753[/gt]

    Realistische shooters zijn te saai voor woorden, het genre staat haast niet open voor originaliteit en creativiteit. Hoop dat dit een dikke FPS word met wat vernieuwingen, anders word het wél een "run of the mill" shooter waar we geen interesse in tonen.
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow ben verbaast, deze game heeft potentie om gewoon DE nieuwe shooter te worden. Zeker een game die ik in de gaten ga houden. :)

    Als de graphics maar goed worden.
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Laatst bewerkt: 24 jan 2009
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank u! Even de boel wat wijzigen dus....*zucht*

    Geen idee maar toen ik filmpje er neer zette was het Section 8....

    Tnx Lockum ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2009
  7. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verhaal:

    Op een of andere manier boeid deze game me enorm. Aan de ene kant jammer want nu verwacht ik er misschien al wel te veel van. Toch blijf ik erbij dat deze game even groot kan worden als een halo of een gears of war. Hoop dat de game een goede multiplayer krijgt die e-sport waardig is. :)
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gebaseerd op de populariteit van de game en dan vooral multiplayer. Painkiller Sprong eruit omdat het 'anders' was. Maar misschien heb je wel gelijk als het beetje UT lijkt dan zal het dat wel zeker zijn! Mits genoeg mensen de game spelen dan

    Als ik die screenshots zo bekijk weetniet of het multiplayer en Singleplayer is dus als dat zo is excuses! maar als het alleen Single is dan krijg ik het idee dat het Quake Wars kant opgaat en dat vind ik wel jammer....
     
  9. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    is dit .... een beetje als KillZone2 ??
    het ziet er niet onaardig uit moet ik zeggen
     
  10. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Is dit niet een beetje een Halo wannabe?
    Ziet er wel zo uit...
     
  11. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Het maakt mij niet uit hoeveel ze jatten uit andere games. Zolang de game maar goed is. Als ik zo een beetje kijk, heeft het wel potentie. Ondanks de geschiedenis van de games die ze hebben geleverd.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Screens:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  13. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Die bepantsering ziet er echt heel cool uit, alleen ben ik bang dat het een game word waarbij het gewoon "sprayen" word, iets waar ik totaal geen zin in heb. Natuurlijk weet ik niet welke wapens ze hebben, en hoe de game eruit zien in beweging.
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Klein update kwa screenshots en er was een preview gebracht :) Niet veel maar wel iets ;)
     
  15. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Pfff, op wat voor manier dan :lol:? Het is gewoon een sci-fi shooter maar zie echter amper elementen die me aan Halo doen denken.
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Halo is inderdaad niet de eerste die een soldaat in een super powerd suit heeft gedaan.
     
  17. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Wapens!!! :D Die sniper van S8 ziet er nice uit imo :)

    Assault Rifle

    The Assault Rifle is standard issue to every USIF soldier. It is fitted with a MK2 Electro-magnetic jacketing system, and fires a 15mm case-less armour-piercing round. The MK2 EMJ system layers each round into a harmonically tuned electromagnetic frequency, allowing it to wear down shields faster and makes it particcularly effective at tearing through the armour of enemy infantry.
    [​IMG]
    [​IMG]



    Machine Gun

    The weapon, like every other firearm in the USIF armoury, is fitted with a MK2 Electro-magnetic jacketing system. With its large magazine and high rate of fire, the Machine Gun excels in multiple-threat engagements. It is not as suited for long range combat as the Assault Rifle, but its massive slug (188mm case-less armour--piercing round) and large ammo dum makes it a formidable weapon in any enemy encounter. Its slower reload rate can be overcome with proper use of cover.
    [​IMG]
    [​IMG]


    Missile Launcher
    The Misssile Launcher carries its ammunition inside a box magazine, and rather than firing a frag warhead each missile carries a shaped-charge HEAT round. Upon impact, it creates an explosion that creates a directional jet of superheated metal that burns through all known armour. Because the round is directional, the explosioon generated by the rouund is minimised against shielded and armoured targets on foot, but the impact explosion is devastating.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Pistol
    The Pistol is the newest evolution of the revolver and is preferred for its accuracy, quick rate of fire and effortless reloading. Its lower muzzle velocity makes it an ineffective weapon at extreme ranges, but large calibre slugs (.65 calibre round) more than make up for it with tremendous amounts of ballistic force. The Pistol has proven effective under fire and is an ideal backup weapon for combat deployment.
    [​IMG]
    [​IMG]


    Shotgun
    This weapon delivers a powerful blast that is most effective in close-quarters battle and lethal at point-blank range. Although the weapon has a slower firing speed than most infantry weapons, it reloads faster than most due to its quick-loading charges. Designed to utilise the MK2 Electromagnetic jacketing system, each 20-gauge slug (filled with titanium bearings) is coated in a harmonically tuned electromagnetic field, which wreaks havoc with military and civilian-class personal shielding.
    [​IMG]
    [​IMG]


    Sniper Rifle
    This long-range rifle provides unparalleled accuracy and stopping power against distant targets. Utilising a .85 calibre round the weapon is difficult to wield, but is devastating against shields and armour and carries a substantial effective range. Utilising Kinetic Mass Drivers to propel the round and using an advanced optical technology (which interfaces directly to the soldier’s HUD), its extraordinary accuracy and armour-penetrating ability makes it an outstanding anti-infantry weapon.
    [​IMG]
    [​IMG]



    En nog wat blabla ^^:
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2009
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Waar zijn de pica's? :eek: Ik vind het ontwerp van dit spel erg vet, maar verder lijkt het me een 13 in een dozijn spel.
     
  19. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie jij de kick-ass plaatjes niet? :eek:

    edit: wtf nou zijn ze ook van mijn scherm verdwenen :mad:, momentje komen opnieuw!
    edit: ze staan er weer :cool:
    edit: en dit nog

     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2009
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha,

    ben jij van Section 8 Promo Team toevallig? :+ Ik wacht nog even rustig af. ;) Als je als speler nou zelf kan kiezen waar je dropt, en tijdens je val kan sturen, is dat wel kick ass. :cool:
     

Deel Deze Pagina