1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Section 8

Discussie in 'Algemeen' gestart door tricker, 14 jan 2008.

  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Even downloaden dan maar:)

    *Edit: Nee geen goede game.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2009
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Demo heeft mij ook niet echt overtuigd, neen! :eek:
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [gt]55304[/gt]
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    ok die trailer is enigszins wel erg gaaf...de game moet me nog overtuigen...
     
  5. VatoGonzalez

    VatoGonzalez Guest

    Ik vind het zeker geen slechte game. Zojuist de SinglePlayer uitgespeeld, jammer genoeg dat er nog vrij weinig / niemand de MP speelt.
     
  6. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik vind de Section 8 demo eigenlijk wel goed!

    Zo, heb ik dat eff gezegd. ;)

    Eff serieus. Burn in spawnen (vanuit de lucht op de map landen), het speed boosten (versneld rennen na een vijftal seconden), de jetpack en het kiezen van je eigen abilities maken dit een erg leuke game. Het voelt allemaal net iets anders aan en dat is in mijn ogen het grote pluspunt van Section 8. Ik heb het gevoel dat deze game erg gericht is op de team-game ervaring en niet echt geschikt is voor lone wolves?

    Helaas.... er is totaal geen exposure. Maar weinig reviews en mensen die deze game spelen. Dat weerhoudt mij ervan om deze game aan te schaffen, ondanks dat ik zoveel lol heb met de demo. Je hebt nou eenmaal veel mensen online nodig voor een game die voornamelijk gericht is op MP.

    Toch nog een vraagje over de game: hoeveel verschillende kaarten zijn er in de retail versie?
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2009
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Is er echt niemand die dit spel heeft? :+ Ik vroeg me namelijk af wanneer je wel en niet kan locken. Soms kijk ik hem recht aan en gebeurd er niks en een andere keer staat hij half achter een muur en kan ik wel locken? Die AI's zijn wel vervelend in de singleplayer. Zijn die velden zo groot en alsnog krijgen ze het voor mekaar om elke keer in je beeld te springen. Maar het spel valt me reuze mee. Dit is echt weer een spel die, imo, een verkeerde demo heeft gekregen. Alleen is de SP nog wat eentonig tot nu toe, zo maar even de MP checken en morgen waarschijnlijk de SP even uitspelen, maar hij schiet lekker weg :)
     

Deel Deze Pagina