1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sega GT 2002 - Complete Samenvatting!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elitian, 5 nov 2002.

1. Japy

Japy Sega

Leuk Bevonden:
    0
    Damn i want this game so bad nog 1 nachtje slapen en ik heb het + Fifa 2003 ...

Heb net vernomen dat het hier in Belgie al van 6 November uit is, maakt opzich niets uit kon het toch pas vandaag halen maar het regent al heel de dag echt kut als je ziek bent en zonder vervoer zit !

2. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    lotus exige it is. alleen niet de laatste turbo upgrade nemen, 1tje eronder. anders krijgt ie teveel power.

3. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje oftopic, maar toch. Ik heb Sega Gt voor de PC ( het origineel ) , en die is dus echt slecht. Niet kwa GFX, maar besturing en geluid is echt triest. Was dat op de Dreamcast ook zo ? Want het is natuurlijk gewoon een poort.

4. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

jah, maar de reden wrom het het gesprek vd dag is (en ik er ook al lang op heb gew8) is dat het spel aanzienlijk verbetert is voor een release op de xbox.

et zit niet voor niets bij de xbox. :)

5. soylent

soylent Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he appie21

je hebt minder mogelijkheden om de besturing in te stellen in vergelijking met gt3 gt2 gt1.
    Toch enigzins een nadeel vind ik, doordat als je een auto hebt met 300+ pk en een MR of RR motor-aandrijving combinatie hij nogal snel wegspint als je met een knop gas geeft(even geen traction control of spin control aan). Het driften wordt dan een stuk moeilijker (tvr speed 12 MT Gt2 Psone).
    Daarom geef ik de voorkeur aan de joysticks waar je iets gecontroleerder kan gasgeven --> driften.
    helaas dit gasgeven kan niet in Sega GT en zo erg goed gaat dat met die knopjes halverwege indrukken nou ook niet.

Verder ben ik een race fanaat en bezit ik gt1 gt2 heb ik gt3 vaak genoeg bij een maat gespeelt. Inderdaad Sega GT is een enorme kopie van GT3.

MaaRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, met leuke innovaties.
    1) zoals dat gekke balkje voor de opgelopen schade tijdens de race. Op deze manier wordt je (althans ik) meer betrokken bij het racen.

2) de AI is een enorm stuk beter. je merkt dat de auto's je echt aan het ontwijken zijn, niet optimaal natuurlijk maar toch nog een stuk beter dan dat op een lijn gerace van de gt-reeks.
    kijk hierbij ook eens naar de cockpits van de auto's waar je de bestuurders ook echt naar de langsrijdende auto's ziet kijken.

:cool: je moet eindelijk rekening houden met de toeren die je maakt.
    je kan niet oneindig meer hoge toeren maken. want dan gaat je motor gewoon achteruit.

4) je kan tweedehands artikelen kopen. Zo kocht ik gisteren een nieuw uitlaat systeem voor mijn Abarth, ging ik een paar keer racen begaf mijn uitlaat het met de nodige rook ten gevolge hebbend.

5) je kan je auto te koop zetten voor de prijs die jij er voor wilt hebben.

Dan nog wat over de "handling" van de bolides. Die vind ik in dit spel het beste. (geloof mij ik dacht dat het na GT2 niet veel beter kon, deze vind ik nog steeds beter dan GT3 ondanks de slechtere graphics)

Oh en dat gebrek aan circuits vind ik bijzonder meevallen. Misschien ook wel vanwege het feit dat je in GT2 heel veel tracks hebt maar ik er altijd maar op een paar reed.

and last but not least het bovenstaande is ook van toepassing op de auto's in GT2 had je er 600+ terwijl ik er toch ook maar met +/- 20 constant reed. Ik bedoel wat wil je nou met die 300 skylines!!!!!

bye bye

6. Quasar de Duif

Quasar de Duif Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou bijvoorbeeld veel meer andere typen in kunnen zetten als sega zijnde (mits je daar toestemming voor hebt) Andere automerken zijn echt niet zo moeilijk te vinden, ervan uitgaande dat je die licensie hebt. Dachten ze nou echt bij sega dat er maar weinig mensen gran turismo hebben gespeeld?? Alle computerfanaten hebben dat spel gespeeld, des te droeviger is het als sega het spel totaal namaakt.

Noem eens 5 grote vernieuwingen in het spel als je zo krachtig durft te zeggen dat sega gt "compleet anders is dan GT3"

7. soylent

soylent Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OOPS vergat disable smilies in mijn laatste bericht.

Nog even iets over de graphics. Het zijn inderdaad geen RSC graphics. Ik moest er ook even aan wennen maar hoe vaker je het speelt des te meer details je gaan opvallen.

Ik meen real time reflections te zijn op de auto's

Helaas is het een tijdje geleden dat ik GT3 gespeelt heb maar toen ik de graphics voor het eerst zag moest ik wel meteen aan dat spel denken (vooral de ronddraaiende showroom).

Maar mensen draait het niet meer om gameplay, ik bedoel weet je hoe leuk GT2 (en GT1) nog steeds is(zijn) en die is (zijn) al "heel oud", om maar niet over Mariokart op de snes te gaan beginnen. Want daar kunnen ze me nog steeds midden in de nacht voor wakker maken.;)

grtz

8. soylent

soylent Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He duif,

Ik zei niet dat het totaal anders was dan GT3 ik zei dat het een enorme kopie is met innovaties.

En ja tuurlijk mis ik Porsche (Ruf) BMW enz. en zou je niet gaan denken of ze in plaats van de vele sponsoren beter meer automerken erin hadden kunnen stoppen.
    Helaas hebben ze dat niet gedaan en dat is dan ook een van de grootste minpunten (maar kijk toch eens naar die prachtige klassieke Jaguars waaronder ik meen een mark II E-type.

Ik heb wel hier in het forum iets gelezen over toekomstige add-ons. (maar aan deze uitspraak die ik reproduceer kan je geen rechten ontlenen)

bye bye

9. Japy

Japy Sega

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel nu al zwaar kicken terwijl ik hem nog niet gespeeld heb.
    Voor een carfreak, racefan, tuningfanaat is dit een must.
    Met dit game kan ik een een maat wel overtuigen om een Xbox te kopen.
    Kwa auto's vind ik dit beter dan de GT reeks en zeker het dragracen is iets nieuws en spreekt me enorm aan.

Voor dit game ga ik me ook een stuurwiel aanschaffen om de funfactor nog op te krikken, en lekker cruizen met een stuurtje met de versnellingen spelen is toch echt vet leuk.

Met Midtown Madness 2 heb ik me ettelijke uren geamuseerd met men stuurtje zeker als je met de Supra van f&f rijdt echt leuk.

Ik kan bijna niet wachten tot morgen :'-(

10. TheMarco

TheMarco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de graphics echt zwaar tegenvallen. Geen bumpmapping op het wegoppervlak, vrij eenvoudige bergen en tot mijn afgrijzen zag ik platte bordkartonnen mensjes langs de weg staan. Dat is echt ruk vind ik.
    Het leek mij dat het enige waar echt aandacht aan was besteed de car models waren. De rest vind ik echt matig uitgevoerd.
    Mensen die zeggen dat dit er beter uitziet dan PGR die hebben echt poep in hun ogen want dat ziet er echt wel beter uit.

MAAR: Het is een kicken spel!!!! Graphics zijn niet alles. Hij rijdt heel lekker!

11. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    je kan wel analoog gas geven, t zijn alleen twee standen maar, en dan moet je je trigger heel lichtjes indrukken.

heeeeeel licht. en dan spint ie niet.

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    hartelijk dank hier voor en je maakt me alleen maar lekkerder nu? :)
    morgen heb ik dit spel in huis.... dus ik ben benieuwd

13. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    appie21, waarom quote je die hele lange post van die gozer ? Je kunt ook een stukkie pakken.

TheMarco; sorry hoor maar PGR is dus echt niet mooier dan SEGA GT. Veel minder gedetailleerd.

14. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Lol, meningen verschillen blijkbaar. Ik vind wel dat PGR veel meer gedetailleerd is dan Sega GT. Het ziet er gewoon niet uit :)

15. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Snap ik echt niks van. PGR vinnik echt tekenfilm-achtig. Wel kwaliteit maar SEGA GT is echt foto-achtig. Maar goed, meningen verschillen dus. Ik heb SEGA GT ook nog niet zo veel gespeeld.

16. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    ]:-

17. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tis gewoon een topspel.
    Heeft nadelen maar heeft heel veel voordelen, daarom maakt dit spel een toppertje.

Of het net zo goed op GT3 lijkt maakt geen fuck uit, want GT3 is Playstation2! Dit is Xbox.

18. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

jah en ik zat behoorlijk op een spel te w8en wat de kwaliteit van gt 3 kon benaderen op de xbox. dus boeie dat et gejat is (ben ik et eigenlijk niet mee eens). alleen maar compliment dat et met gt3 vergeleken word.

al heette et gt x. prima. k wil gewoon zon soort spel.
    en hier is het :)

19. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik zoek eigenlijk een Touring Car .. voor de Touring Car Chamionship.

Iemand al ervaring hiermee?

20. Japy

Japy Sega

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel eindelijk vandaag en het is best moeilijk.
    Ik de 3 eerste gewonnen die test ook geslaagd maar dan kom ik tegen auto's die te snel zijn voor me pugje zit nu aan 143 PK en 900 en zoveel KG wat wel best kut is dat alles bijna int rood staat bij mij zo rap al kan dat ???
    Ik kan gewoon niet mee in de 2de ronde moet ik dan die eerste ronde zoveel spelen tot ik genoeg geld heb om me pugje te tunen of wat ???

Hmm heb het percies al gevonden bakje gaat percies wel rap int rood of ligt dat nou aan mijn rijstijl :D

Laatst bewerkt: 9 nov 2002

Deel Deze Pagina