Sega GT 2002 - Complete Samenvatting!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elitian, 5 nov 2002.

  1. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze hadden hem vrijdag niet bij de frs dus heb ik maar gta vc gehaald maar nog ff een paar vraagjes:
    zit er een 2 player mode in?? want in gt3 vond ik het moeilijk vet om allebij met een getunde auto tegen elkaar te racen?? en tot hoe ver kan je tunen????
     
  2. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees dan mijn samenvatting .. zie topic titel .. zie eerste post … en lezen.
    Daar staan alle antwoorden op je vragen in
     
  3. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de game persoonlijk net niet beter dan GT3. Gran Turismo heeft net een iets betere afwerking en een veel langere levensduur door de ontelbare cups.
     
  4. xbox-control

    xbox-control i'm a splintercell

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0

    nou het kan wel hoor:) ..alleen is het geen lachgas maar nitro...nogiets.

    ben het zelf nog maar bij 1 auto tegengekomen..
    en wel een auto die je wint...zo.n heel klein autotje..lijkt wel beetje op een kevertje..daaar kan je gasflesjes inzetten met nitro vulling:)
     
  5. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    dat zal de fiat 500 abarth geweest zijn. kut die heb ik verkocht namelijk :mad:

    die autos zijn allemaal not for sale. enig idee hoe je daar aan komt? behalve winnen en niet verkopen?
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    vraag ik me ook af?
     
  7. xbox-control

    xbox-control i'm a splintercell

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook:+ ...en heb geen idee hoe ik die weer kan krijgen...denk enige oplossing het spel eens opnieuw spelen...maar dat doe ik later wel een keer dan.....misschien kan je m later in het spel nog eens kopen(hoopt)
     
  8. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het spel sinds donderdag en het is echt geweldig. ik heb nu stuk of 30 auto's met natuurlijk de ford gt90 en de lotus enz. maar toch is mijn lievelings auto de honda integra uit '96. deze auto is echt zo relaxed. hiermee win je zowat alle event races en vaak ook zonder schade. goed opvoeren en goed tunen! verder zou ik ook graag willen weten of je de verkochte auto's nog terug kan kopen. de fiat abarth heb gelukkig nog maar de dodge charger heb ik verkocht :mad: een auto die trouwens ook zeer relaxed is dat is die platte zilvere die je met een event race wint (ff de naam kwijt)!! post allemaal ff je favoriete auto!
     
  9. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    Hint: Nitrous Oxide:
    To get the nitrous from the used parts shop, you will have to lose at the drag races on a day ending with "5". For example, 305,15, etc. Return to the screen for the parts shop after the drag race. It will now be 306,16,etc. There will be a question mark at the end of all the parts, after the turbos. If your car has a turbo or if it does not appear, get out then go back in and it should appear.
     
  10. Japy

    Japy Sega

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Fiat heb ik nog, ik had een voorgevoel dat je die vet snel kan maken omdat hij drag race banden heeft, die andere Fiat die je kan winnen heb ik verkocht.
    Ik vind men Fiat Punto nog altijd het leukste/beste rijden, gewon effe geld verdienen en in men Supra steken daar wat me racen en dan fok ik die Fiat op met NOS hmmm echt een drag bakje denk ik weegt 500 KG heeft maar in de 60 PK maar hij weegt 2 keer minder dan de meeste auto's.
    Heb het spel nog maar z'on 5 uur gespeeld vervelend als je 2 spellen tegelijk koopt Fifa is ook zo verslavend ]:-
     
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ken je dat Sega Pack halen, ik kon ut nergens vinde! :mad:
     
  12. underground911

    underground911 kap nâh!!!

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    weet hier trouwens ( een Btje off topic ) of je bij sega gt op de dreamcast je bak ook kan tunen? en hoe uitvoerig je je eigen auto in elkaar kan knutselen?
     
  13. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk bij zowat alle zaken...zoiezo bij dimension plus volgens mij.
     
  14. xbox-control

    xbox-control i'm a splintercell

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    jep dat bedoel ik...........maar dat met eindigen op vijf wist ik nie:eek:

    was gewoon toeval dus bij die auto van mij:) ...kan dus met alle auto's.

    bedankt ikke!!!
     
  15. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    graag gedaan.
     
  16. soylent

    soylent Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    he mensche

    ik heb inderdaad bij de used parts de nitro injection option gezien en ook toegepast op mijn auto, maar wat voor resultaat geeft hij nu? ik merk helemaal niets, mijn Alfatje tipo blijft even hard gaan, heb het ook op een normale turbo auto uitgeprobeerd geeft geen overduidelijke veranderingen aan het vermogen.
    Moet je het tijdens het rijden activeren ofzo? Ik meen toch dat een auto niet constant met een nitro injectie kan rijden.

    grtz
     
  17. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hetzelfde "probleem"
    Ik krijg niet een duidelijk merkbare boost, de tijden blijven nagenoeg gelijk.... moet je de nitro zelf activeren? zo ja , hoe?
     
  18. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je em niet tunen bij je garage?
    Net als de normale turbine boost
     
  19. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie de kraan wel open gedraaid ? ;) O nee, dat is lachgas :)

    Ik hoop Sega GT2002 binnenkort zelf te proberen :)
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2002
  20. Japy

    Japy Sega

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het zelf uitgetest en je kan de Nitro alleen gebruiken in dragraces, door op de sporen te blijven komt er een flesje tevoorschijn die je door op Y te drukken activeerd je kan deze maar 1 keer gebruiken bij de volgende race heb je geen Nitro meer ...
    Je hoord duidelijk PSSSHHHTTT maar ik drukte effe kort wist nog niet welke knop en je kan maar 1 keer drukken dus opletten dat je niet te vroeg drukt anders verlies je mischien nog ...
     

Deel Deze Pagina