Sega GT 2002 een 8,2 en we gaan hier praten over kartprijzen en gamewetten in Griekenland? /me wacht met smart op Sega GT, want hij is al zo goed als klaar met PGR.
Ik heb PGR sinds een paar weken ook uitgespeeld. Vond het een top game, wacht nu op een nieuwe race game. RSC vind ik niet wat, waarschijnlijk wordt het SEGA GT 2002 of NFS Hot Pursuit 2...
Ik heb pgr ook al uit dus tot er weer wat sappigs op vier wielen op de Xbox langs komt op heb ik stuntman voor de ps2 gekocht. Dat is trouwens ook wel een gaaf spel.
Vind je Stuntman niet moeilijk en frustrerend ? Het schijnt dat je op een gegeven moment meer naar het laadscherm zit te kijken dan dat je speelt.
Nee heb ik niet zo last van eerlijk gezegd, maar ik ben redelijk goed in race spellen. Wel vind ik de laadtijden over het algemeen lang. Maar ja het is ook geen Xbox natuurlijk.
Ik ben benieuwd wat jij er zelf van vind, ik hecht meer waarde aan de mening van een echte gamer als van een recencent van menig gamesblad. Dus laat het effe weten als je hem gespeelt hebt.
sega gt 2002 iedereen kent gran turismo op de psx en ps2. zou sega gt 2002 beter worden dan gran turismo... of niet??? ik denk het wel. maar wat denken jullie?
Dat ligt er helemaal aan hoe uitgebreid het wordt en natuurlijk hoe realistisch de auto's zich gedragen. GT3 op de PS2 heeft een hele load auto's en is als spel heel leuk opgezet, toch verveeld het snel af en toe. PGR heeft een stuk minder auto's maar veel opties zodat het leuk is om vaak te spelen. De auto's gedragen zich goed in PGR maar wel stom dat ze niet om kunnen vallen, kunnen ze dat in GT3 wel? Heb ik ook nog nooit gezien. Maar goed, er moet dus gevoel in zitten en veel optie zodat je er lang mee bezig bent. Als dat zo is is dit spel beter dan Gran Turismo, sommigen vinden PGR al beter, ikzelf vind dat ze ong. van hetzelfde kaliber (9mm) zijn.
Bhuwahhaha ik heb de threads gemerged, de 2 replys uit sega gt 2002 staan achteraan, Die andere topic is nu weg maar ik zal deze threadtitel nog even aanpassen. Thread merge rulage
Oke ik heb hem nu een uurtje gespeeld en mijn eerste reactie is: Coooooooooool!!! ! Hij ruled gewoon ongelooflijk. Het is gewoon koel om een bagger auto'tje te kopen en die steeds uit te breiden met: ja echt waar! 1 miljoen verschillende onderdelen!! Als je geld hebt wordt het al helemaal leuk, hele nieuwe auto's kopen. Maar in het begin is het wel klote, je hebt weinig geld en in de races wordt je prijzengeld steeds minder als je overal tegenop knalt en ook nog de schade moet betalen