hmmz ben uurtje weg en ineens 2 pagina's met berichtjus....nice maare dat van die 125 auto's is wel rlx (en de tune mogelijkheden natuurlijk) maare hoe zit het met die snelheid ??? k heb er namelijk wel eens eerder klachten over gehoord dus ben benieuwd.... nou moet ik gaan kiezen tussen sega en splinter cell haha naja er moeten wel errug goeie argumenten komen wil iemand mij overhalen splinter cell een maandje later te kopen
Ik vind dat het wel meevalt met die snelheid van SEGA GT. Je bent als gamer natuurlijk veel sneller gewend maar het is wel realistisch. Kijk maar es op tv op RTL5 naar die incar beelden van toerwagens en GT wagens en zo. Dan klopt het wel ongeveer. Graphics zijn ook dik in orde. Beste asfalt-racer op de Xbox vinnik dan. Alles is net ff iets minder dan Gran Turismo 3 maar die is er dan ook niet op Xbox. Van Racing Evoluzione was een preview in GameKings op The Box. Moet je maar ff naar de herhaling kijken als je The Box hebt tenminste.
ok.....k denk dat ik em volgend maand met m'n volgende salaris wel koop dan....k ga em binnenkort maar ff lenen want k ken toch iemand op school die hem sinds kort heeft.....kan ik die snelheid zelf ff checken maare als jullie nog meer info hebben over sega zeggut maar ohja ff over racing evolutione....word wel een rlxe game maare t gaat mij nu ff om sega duss miss ook maar ff thread voor re aanmaken
hoe meer je die auto opvoerd des te sneller word het spel... als je 130 gaat is de actie in het spel niet echt boeiend ..maar wanneer je wagen boven 200 makkelijk haalt op een circuit met veel bochten..kijk DAN komt het echt werk
dat kan best zover was ik nog niet.ik heb het maar 1 dag gehuurd.... maar ik vind de MP ook errug zuigen
hoe win je eigenlijk nieuwe circuits enz ?? want k had gehoord dat je soms heel vaak bezig bent met steeds dezelfde baan om aan geld te komen maar je gaat toch steeds naar een ander seizoen ofzow ??
Dat wil ik wel geloven, ik heb alleen die demo gespeeld en vond het ook wel erg sloom gaan. Maarja, dat is dus om ff in te komen... Hoe snel zit je aan een vlotte bak dan?
mis aan MP: aleen maar met z'n 2en, dus niet met computerventjes <----dit wordt errug snel saai vind ik
heb je zeker geen in car view, dan valt het echt mee met incar view, in het begin ga je nog traag je, later ga je met de grote monsters. splintercell koop ik niet, vin ik bout, dat soort games(mgs = ook :r) sega gt is meesterlijk, kopen