maare, had je incar view of view vanaf buiten oftewel: een firstperson auto, of een thirdperson auto(klinkt dom he)
ik vind in car view niet zo lekker rijden meestal......gotham bv speel ik ook altijd "van buiten af" die camera van buitenaf is btw wel meesterlijk gedaan bij gotham, tis een kleinigheidje in het spel maar wel belangrijk ! in car view = bij sega trouwens toch koplampenzicht ?? bij collin mcrae zit je echt achter het stuur met een camera....das best vet splinter cell word btw wel vet ! kopen die shit maar daar gaat deze thread eigenlijk helemaal niet over heheh
damn zeg, in pgr heb je geen snelheid van buitenaf, moet in car, is veel leuker, ik race altijd in car
Ik was altijd een persoon die de eh buitencamera gebruikte maar dat veranderde met F355 Challenge (Dreamcast). Met Metropolis Street Racer veranderde dat niet en het enige spel dat ik niet speel met de incar view is CMR3 omdat dat gewoon vrij listig is
hmmm k vinnut er wel cooler uitzien van buiten als ik een 360 maak met pgr en kan meestal de bochten wat beter inschatten....
Juist, in-car view is gewoon veel relaxter en zeker bij dingen als bochten inschatten enzo heb je veel voordeel ten opzichte van de views van buitenaf. Zelfs bij CMR3 heb ik geen moment getwijfeld en gewoon de in-car view genomen, ik kan me echt moeilijk voorstellen dat je het andere fijner vind. Maar nu even terug komen op Sega GT2002. Ik vind het een heel erg leuk spel, maar dat heeft verschillende redenen. Zo vind ik de grote keuze aan auto's leuk, maar vooral het verzamelen van al die bakken trekt me. Je moet het in primaire vorm een beetje vergelijken met Pokémon. Verder is het tunen natuurlijk erg leuk, maar niet al te uitgebreid. Al met al een leuke game, enig duidelijk minpunt (hoewel wel enigzins logisch) is dat de vergelijking met GT3 echt niet uit kan blijven. Werkelijk alles is na-geaapt van deze game, met uitzondering van een paar extra features (zoals de schade en de chronicle mode). Oh ja, ik denk dat je niet echt moet kijken naar de snelheid van de game want daar raak je naar even spelen toch gewend aan (of deze nou snel of langzaam is). Over die snelheid had ik zelf trouwens helemaal niets te klagen, maar ja dat had ik ook niet bij PGR (waar veel mensen dat ook hadden). Waarschijnlijk is het trouwens wel zo dat veel mensen die over de snelheid klagen net zoals bij PGR niet echt veel hebben gespeeld en dus niet met de snellere auto's hebben geraced en ook niet aan de snelheid hebben kunnen wennen (zoals ik eerder al zei).
Sega GT 2002 kan je lekker klooien met auto's maar PGR is gewoon een must have launch titel voor de gemiddelde auto racer, dit spel heeft net als HALO het heel goed gedaan over de wereld. Tis gewoon mooier, meer tracks (street tracks) genoeg verschillende auto's die het gevoel van rijden onder scheiden en leuke uitdagingen.....ik had ff GT 2002 gespeeld multi-play (Honda N? 2001) en toen PGR , F-50.....Waaat een verschil in snelheid... PGR zal voor een leuk prijsje in de winkel liggen .
ik speel van buiten af...dan heb je inderdaad minder het snelheidsgevoel...maar ik vind dat veel fijner rijden "van buiten af"
Ik zelf vind Sega GT 2002 een hele goeie game, speelbaarheid is echt goed, en de graphics zijn ook wel ok. Je kan ook je eigen muziek (die je op je harde schijf hebt opgeslagen) beluisteren terwijl je aan het spelen bent, is ook wel leuk. Snelheids gevoel heb ik geen last van, voor mensen die dit spel te sloom vinden moeten zich eens dieper in de game gaan verwerken. Want dit is niet echt een game wat je eigenlijk al na een paar uur kan beoordelen. Ik vind de speelbaarheid trouwens wel iets leuker dan bij gran turismo 3 (mijn mening) en ik ben blij dat ik dit spel heb.
Wat mij opviel, bij de demo van sega gt2002, is dat de in-car view naar mijn idee veel te hoog zit. Het lijkt wel of je in een busje zit, maar ik had echt voor de subaru gekozen Is dat bij de rest van de game ook het geval, of alleen bij de demo,...of... ben ik gewoon de enige die dit ziet...of... ben ik gewoon aan het doordraaien ? Wellicht dat daardoor ook het snelheidsgevoel minder wordt, immers: hoe dichter bij de grond, hoe sneller Bij PGR bijvoorbeeld lijkt het weer alsof de in-car-cam voren op de bumper plakt, retesnel dus ook.
Aan sjef van dienst... Er is niets mis met de in-car-view, de rijhoogte (zicht) wordt aangepast per wagen. vb: in een lotus Esprit is de rijhoogte laag bij de grond, en bij andere weer hoger, etc... Zo zie je, SEGA heeft het zeer goed gedaan, ieder wagen heeft z'n eigen rijhoogte. Greetzzz, ArCaDe.