ik komnie verder bij de ss licence die hebben ze veels te meilijk gemaakt maarja PROBEREN HE, maar daar heb ik geen zinin marja best een leuk spel vink, en wie heeft da uitgespeeld met die clasieke autos want daar kun je niet saven kij vaag dus ik doe da niemeer!!
je moet gewoon blijven proberen en uiteindelijk haal je het toch , ik heb het na 30 x ook gehaald ofzo (SS license)
Ik vind Sega GT over het algemeen echt te makkelijk. Alleen in de laatste race van het 2e seizoen, heb je een wagen die een klein beetje kan concureren met de Ford GT concept die de meesten van ons (dus ook ik ) dan zullen hebben. Bij de rest van de (official) races is de snelste wagen de Lotus Esprit, die dus echt niet op kan tegen mijn volledig getunede Ford GT Concept met 750+ PK. Beetje jammer. Er had van mij wel een 3e seizoen mogen zijn waarin je tegen echt snelle wagens moest rijden (ford GT 90, Viper, etc). Gemiste kans imo
daar heb je volledig gelijk in Martijn als je eenmaal de Ford Gt getuned en wel hebt hoef je alleen nog maar een beetje vaardigheid te hebben met die auto, en dan hebbie hem zo uitgespeeld!
Das 't klote van ' spel. Als je eenmaal die Ford GT heb gewonnen, hoef je niet echt je best te doen om races te winnen. Da's gewoon zonde.
niet echt maar als je chronicle tournament uitspeeld krijg je ook van alles. ps met de ford gt-40 consept 2002 speel je het spel zo uit maar hij blijft toppie ...