Met de auto`s die je hebt gewonnen kun je bijv. race of the 60`s doen. Met je nieuwe corvetje mag je dat niet doen omdat dat geen wagen is uit de 60`s
Ik heb de special price gewonnen. Heb 2 keer met dezelfde wagen de dragraces gewonnen (eerste race of tweede heb ik ff op de tweede plaats gelegen, weet niet of dit uitmaakt om de special price te winnen). En de ford gt kan je kopen na het behalen van de S license. Weet iemand hoeveel licenses en/of stages er eigenlijk zijn?
Na de S-license heb je nog de SS license en dat is de laatste... En er is ook nog een 2de seizoen met 6 stages dacht ik...
he ik heb een lotus esprit heb al het mogelijke ervoor gekocht helemaal getuned alles gekocht. en heb nog maar 238 pk.
Je moet de lotus espirit 2002 kopen (standaard geloof ik al 349 pk) en dan kan je m opvoeren tot ongeveer 560pk. Tip. Sla je spel op voordat je een nieuwe wagen koopt en tuned. Sla die dan op in een nieuw bestand voor als je niet zeker bent met de keuze, dan kan je weer op t ander bestand toch nog voor een andere wagen kiezen, en dat helpt veel! (voor mij in ieder geval wel).
Ik heb dus een lotus exige (die hele vette) en helemaal opgetuned en (nog veel belangrijker!!!) helemaal gestripped, ofwel lichter gemaakt. Hij weegt nu 480 kg en heeft iets van 452 pk! DAT IS DUS BIJNA 1 PK PER KILO!! Is heel erg vet met drag races!
Maar weet iemand nou de èchte bedoeling van het spel? Moet je ze nou verkopen of houden? Greetz, Rick=]
Eigenlijk moet je gewoon in de laaste ronde 3 plekken stijgen, dus van 6e naar 3e kan ook. Bij de drag race, moet je gewoon 3 keer winnen (hoeft niet achter elkaar). Ik houd trouwens gewoon alle auto's, behalve die Jaguar Mark2, die zoog echt wel! :r
Je hebt inderdaad nog de SS-license, die moet ik nu halen, maar dat lukt niet echt. Je moet namelijk met een Jaguar E-Type rijden, die ziet er heel mooi uit (Jaguar fan! ), maar reest voor geen meter! ]:- Ik heb 12 auto's waarvan ik er maar 3 getuned heb, ik heb ook de Zero en de Ford GT, die zijn wel vet. Ook die .....33/3 ofzo is wel vet!
Ik heb het spel al een tijdje uitgespeelt , je koopt gewoon die Ford GT die voer je op tot het maximum en dan win je alles gegarandeert. Je moet alleen wel ff leren sturen met slipppende bandjes, en niet in een keer de gas knop vol induwen maar rustig opbouwen in sommige bochten. Heb ik nog wel ff een vraagje he, want die classic races wat moet je daar nou mee want als je er een paar wint kun je ze niet saven, moet je dan gewoon 3 uur achter elkaar racen tot je ze allemaal gehaald hebt???