sega gt 2002

Discussie in 'Algemeen' gestart door armagedon, 12 apr 2003.

1. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, klopt, soms zijn de verhoudingen een beetje vreemd, rij je met een tot op de naad opgefokte corvette, zit er een impreza in je nek te hijgen. 8) Maarja, maakt t ook wel weer leuk

2. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ja, best grappig als je soms met je dikke gt40 achterna wordt gezeten door een of andere mini kloon. Maar wel weer onrealistisch en daardoor een beetje jammer eigenlijk

3. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij hebben ze in die impreza's gewoon onweise lachgas injecties gebouwd, en zijn het gewoon cheaters!:p toch blijft het erg grappig ja, ook omdat er zoveel verschillende types impreza's in het spel zitten zodat altijd wel 1 tegenstander een impreza is:p

4. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je bent zeker gek?? Je wint alles tot je de eerste reeks races met het SS license uitgespeelt hebt maar dan beginnen de nieuwe races en die zijn een stuk moeilijker hoor ik heb zelfs de Ford GT90 al met 1200PK en ik win zelfs de drag races nog steeds niet!!! Met de GT concept zeker al niet! die heeft ten hoogste 820PK.

5. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    Dan ben je of heel slecht of je let teveel op de pk's. Je moet natuurlijk een gebalanceerde auto hebben. Heel veel Pk's maar amper handling valt niet mee te rijden. :p

6. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu de renault clio sport en heb de c gehaalt en ik heb iets van 23.400 ofzo moet ik een nieuwe bak kopen of met deze door gaan en moet ik eerst zo snel mogelijk die rijbewijzen halen of eerst veel geld gaan halen

7. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik slecht?? Je bent zeker een grapjas?? Ik ben 21jaar en ik game al 14 jaar!!! Ik ben zeker niet slecht!!! Ik ben Halo op mijn alleen op Legendary aan het uitspelen dus....... dacht het niet!!!:mad:

8. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Uhm, deze thread gaat toch over Sega GT of niet 8)

Deel Deze Pagina