Dat is wat ik bedoel tipex is leuk voor een paar keer spelen maar meer ook niet!! Dus zou er niet 70 eurootjes voor geven.
is het zo dat dit maar een 1 player game is ????????? ---edit--- dit >Geschikt voor 1-2 spelers. staat hier en dit >Spelers 1 staathier :{
Volgens mij 2-player. Maar ik wil graag weten of het een goede 2-player is. - Heb je in de 2 player mode ook het schade balkje - Rijd je ook tegen andere auto's inplaats van alleen je race maatje? - Heb je nog varatie in race-modes in 2-player mode? - Kan iedereen in zijn eigen auto's rijden in 2-player mode?
ja, weet ik niet mee precies, op mijn werk zaten mijn 2 basen en ik elkaar verschrikkelijk op te naaien, dat was echt leuk. Gewoon bellen als je een betere tijd had gehaald. Ik weet mijn tijd niet precies meer, maar ik zat geloof ik net boven de minuut. God, nu ik er weer aan terugdenk, al dat sleutelen, transmission afstellen, je gears optimaal verdelen.. dat waren nog es coole tijden
ok het is me al duidelijk (zie hier onder mijn post) voor iedereen die het zich afvroeg, het kan met zijn 2en
Ten eerste stijn, mag ik ff vragen waar je hem al besteld heb. Ik zit namelijk ook met smart te wachten op GT 2002. Hij lijkt mij zow vet, weet je hoeveel auto's gek, en dat ook nog is kenne verbouwen allemaal, zwaar relaxed. Ik hoop echt dat ie cool is, anders hebbuh ze ruzie met mij. Maar ik weet ook niet meer wanneer ie uitkomt, is het nou 1 nov. of 8 nov. Naja boeien, hij zal het wachten wel waard zijn.
Bij de gameshop bij ons in Amsterdam. Aangezien ie er vandaag niet was zal het wel 8 nov worden. Hij zal wel niet beter zijn dan GT3 maar wel beter dan PGR dus da's goed genoeg.
Ik heb sinds gisteren dan Sega Gt2 2002 En het is een heeel wreed spel. Beter dan GT3? Hmm das een goeie vraag. Kwa graphics .. jah. Kwa gameplay .. jah. Kwa alles .. jah Alleen minder auto's en minder Parts voor tuning. Maar het blijft zeker wel een topspel voor de race fans!
Hij komt volgende week pas los in de winkel te liggen. 7 of 9 november geloof ik. En Elitian , welkom hier
Ja, maar dat betekent dat ik als ik hem nu al wil hebben een hele Xbox erbij moet kopen. Snappie ? Nog een weekje wachten maar.
Damn moet ik verdomme toch nog een week wachten. Kutzooi, wil hem supergraag hebben, maarja om er nou gelijk nog een xbox bij te kopen vind ik weer zo overdreven . Denk ik net ff geluk te hebben omdat ik volgende week veel vrij heb, gaat ut feest niet door. Maja dat maakt niet uit, daarna gewoon 10 weken elke avond de tijd, dus dat komt wel goed. Nou ik hoop wel ff dat dat spel de moeite van het wachten waard is :d
idd, best spijtig. hopen dat ie er volgende week is. gaat ie btw weer de volle 70 euro kosten? misschien dat ik em dan nml. online aanschaf.
We zijn nu een paar dagen verder en ik vind Sega GT beter en beter worden Hoe meer je racet hoe meer je je auto kan tunen en hoe meer je verdient hoe meer vette racebakken kan kopen. Deze ook weer optunen en racen maar Ik heb net een Maxda RX-7 getuned en gaat retesnel en je hebt echt een heel lekker snelheidsgevoel. Born To be Wild Baby