1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sega GT Online ; Topper of Shit?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alex V, 28 jan 2004.

  1. shapezzz

    shapezzz Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe unlock ik al die autos het snelste, wil nu weleens een snellere wagen hebben.
     
  2. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik nog geen last van gehad.
     
  3. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook soms last van haperende muziek achtergrond,
    en ik weet ook dat hier meer mensen last van hebben.
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb nog geen haperende muziek gehad... Ik speel nu zo'n 15 uur denk ik.

    Ligt het aan mij of is de SS-licence test moeilijker geworden!?
    Tips?
     
  5. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Hij was al moeilijk, en blijft moelijk.

    Ik wordt er gek van. Maar in de vorige versie heb ik hem gehaald. en nu ga ik hem ook halen. HOE DAN OOK :)
     
  6. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij was niet moeilijk en zal ook niet moeilijk zijn :D:D

    Maarre ik hoorde gisternacht op GAMMO dat je savegames niet mee werden genomen, ofja je save games wel maar je autos niet ofzo, kan iemand mij vertellen hoe dat nou precies zit?
     
  7. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
  8. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het spel nu zelf dus ik zal zelf even de plus en minpunten uitlichten. Misschien hebben twijfelaars hier nog iets aan. OVERALL geef ik het spel een 7,5.

    Grafisch 6,5: Het spel weet op grafisch gebied niet echt te overtuigen zoals pgr2, maar doordat je bij dit spel met het binnenaanzicht moet rijden (de buitenaanzichten zijn niet om aan te zien) is het snelheidsgevoel een stuk hoger! Bij sega gto is het binnenaanzicht het fijnst terwijl dat bij pgr2 zeker niet zo is. Grafisch vind ik er weinig veranderd, xbox kan beter dus dit is niet zo best.

    Geluid 7+: De menu muziekjes, daar hou je helemaal van of totaal niet. Ze doen een beetje goedkoop aan maar daardoor krijg je wel weer die goede oude console sfeer. Ik vind de menu muziek wel ok. De nieuwe muziek van het online deel is zeer matig en de geïmplanteerde muziek net als bij pgr2 is slecht. De motorgeluiden zijn ook prima in orde. Als je gasgeeft heb je veel meer gevoel van tractie door het geluid dan bij pgr2 wat erg belangrijk is voor een racespel. Daardoor toch nog een 7+.

    Gameplay 8: Ondanks het slechte gevoel van contact met het wegdek blijf je die auto's maar pushen en pushen om weer wat harder te rijden. Veel auto's, lekker tunen, circuitracen, kortom een heerlijk spel maar er zijn wat minpunten met name op het online vlak. Jammer vind ik dat er maar weinig banen zijn bijgekomen waardoor het totaal nog steeds erg schamel is. Zeker als je kijkt naar de tijd die ze gehad hebben om het te verbeteren is dit spel maar mager uitgebreid in al die tijd. En godzijdank: Zelf schakelen is sneller waardoor de gameplay meteen meer diepgang heeft dan PGR2(behalve contact met het wegdek zoals eerder gezegd).

    Online 6,5: Sinds sega gt 2002 is er feitelijk alleen het online gedeelte bijgekomen en een paar banen en auto's. Ik kan heel kort zijn over het online stuk: Het is slecht. Je hebt veel last van lag. De netcode rammelt al aan alle kanten met 6 man dus 12 zal nog erger zijn.Ik heb dit niet getest doordat er geen potjes van te vinden zijn:confused:. Optimatch geeft vaak aan dat men niet aan het racen is terwijl dat wel zo is. Je kan niet wachten in een lobby waardoor je er steeds wordt uitgegooid. Dit maakt quickmatch helemaal onmogelijk aangezien je hier bijna altijd de "on the race" melding krijgt. Daarnaast heeft men een cheat uitgevonden die de trade optie die erg leuk is een beetje verziekt heeft. Je kunt auto's kopiëren door tijdens de trade snel eruit te gaan. Beide mensen houden dan de auto. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en we hopen dan ook snel op een patch.

    Jammer is de afwezigheid van drag racen, een groot tekort imo.

    Er zitten wel een aantal gave modi in het spel. Team battle bijvoorbeeld waarbij je in teams van 2 om de beurt een ronde rijdt en het andere team probeert te verslaan.

    OVERALL: Toch geef ik het spel overall een 7,5. Waarom?, zul je denken. De onderdelen scoren lager. Als ik pgr2 zou onderverdelen zou het grafisch een 9 krijgen, geluid een 9, gameplay een 8 en online een 9. Toch vind ik pgr niet zo heel erg leuk om te spelen en zou ik het persoonlijk maar een 8- waard vinden. Het gaat om het snelheidsgevoel, de sfeer van het spel, het plezier, de kick. En die is bij dit spel toch een stuk beter in mijn ogen. Het spel kan me langer boeien, levert spannendere matches op en de auto's trekken tenminste een beetje op. Ik ben echter wel bang dat dit spel eerder in de kast verdwijnt doordat het online gedeelte niet super is. De makers moeten zich schamen. Sega GT 2002 was goed. De aanvulling is te mager, maar opgeteld is het wel een aanrader.Leuk spel maar niet meer dan 30 euro waard.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2004
  9. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is er mis met de bumpercam? Bij PGR2 heb ik juist last van de bumpercam omdat ik de bochten niet goed kan zien, maar bij GT 2002 vond ik dat echt perfect.
     
  10. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoe meningen kunnen verschillen :). Heb de game sinds gisteren en ook ik vind het enige leuke gezichtspunt van binnenuit. Overview gaat mi erg traag. Waar ik bij PGR2 slechts overview gebruik.

    De graphs had ik niet echt fraai verwacht, maar zelfs dan vind ik dat er erg veel blur is. Bij het 200m bord kan ik nauwelijks het 100m lezen :confused:. Online heb ik geheel nog niet gespeeld
     
  11. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik zou de game een 9,5 geven.
    Graphics: 8,5
    Sound: 9
    Gameplay: 9,5
    Online: 7,5
    Lifespan: 9

    Maar ik wil er bij zeggen dat deze game voor mij een heel hoge 'one more go' value heeft. Ik blijf gewoon doorspelen net zolang als ik de tijd heb. Het is niet zo frustrerend als PGR.
     
  12. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Niet helemaal met je eens. De geen-schade meter scoort hoog op mijn irritatie lijst. Zeker gelet op het feit dat de AI redelijk agressief zijn lijn behoud en dus mij beukt ipv andersom...
     
  13. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Waarom hoor ik jullie niet over dat het irritant is dat als bij een race de 1e over de finish is dat de race dan ook gelijk voorbij is?

    Ik vind het logisch als iedereen de race uit kan rijden met een tijdlimiet na de eerste zoals bij PGR2. Ik vind dat een geweldige vinding.
     
  14. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Fuck dit, Wil ik online als ik bij iemand op de server komt zegt die altijd dat ze al aan de race bezig zijn, oké kan.
    Maar ik kan nergens anders in een server komen, behalve die al bezig zijn.

    =S

    Verder issie wel oké.

    Ik zou het spel een 8 geven.
    Graphics: 8,0
    Sound: 8,5
    Gameplay: 9,0
    Online: 7,5
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2004
  15. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja dat joinen zuigt. Dat niet kunnen finishen zuigt ook wel een klein beetje, maar ja hoe moet ik het weten, ik win altijd;)
    Maar wat wel weer erg leuk is, is dat je vanalles met elkaar kan ruilen. Dat er championships(competitions) zijn. Een uitgebreide ranking. Content download.

    Dus ja bovengemiddelde Live playability.
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    overdrijven is ook een vak..maarja ..je bent niet voor niets Sega Sen
    IMO

    Graphics: 6.8
    Sound: 8.5
    Gameplay: 9
    Online: 6 (niet kunnen joinen/finishen)
    Lifespan: hangt er vanaf hoe snel je gefrustreerd raakt door de online bullshit
    overall 7
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2004
  17. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan je joinen dan, tis übervaag. =S
     
  18. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    je kan alleen joinen als ze in de lobby zitten 8)
    in het begin vond ik deze game echt cool, maar door dat soort $h!t heb ik de em nu links laten liggen
     
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Open dan zelf een game...
    Doe ik ook altijd.
    en invite desnoods wat mensen.
     
  20. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ALEXV dat was een lap tekst om te lezen:)
    Maar ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat je gelijk hebt.
    Geluid van de auto's is echt heel leuk gedaan.
    Wat ik nou ook zo belangrijk vind is het snelheidsgevoel.
    Het is niet echt een snelheidsgevoel maar tis beter dan pgr2.
    Ze moeten gewoon is een keer een game maken met het snelheidsgevoel van Moto gp2 alleen dan met auto's.
    Het geluid van nfs undererground en de graphics ook net als moto gp2.
     

Deel Deze Pagina