1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sega GT Online ; Topper of Shit?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alex V, 28 jan 2004.

  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    F355 challenge is super! Heb aardig wat geld in die arcade kast gegooid :)

    Het is heel mooi dat jij en anderen zo blij zijn met Sega GT. Ga ik niks aan proberen te veranderen. Ik heb net met PGR2 de TVR Speed 12 unlocked door de KWS volledig op platina uit te spelen en ben compleet verliefd op dat spel. Verschillende mensen, verschillende smaken!
     
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Daar kan niemand tegenin gaan, gelukkig is er voor ieder wat wils. Maar idd F355 is echt super cool, ik heb het ook veel online gedaan.
     
  3. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Die vraag of je wel eens in het echt in een auto hebt gezeten kan ik ook aan jou stellen marius. Tractie is iets anders dan wegligging he, die is goed bij pgr2 maar de tractie zuigt!!! Sega geeft meer gevoel van weggassen als je het pedaal in trapt. (nog steeds niet super maar goed, met onze golf common rail 1.6 diesel krijg ik meer snelheidsgevoel)

    Ga eens in een golf 4 gti zitten, trek daar eens mee naar de 100 en doe dat dan eens bij PGR2. Fietsen lijkt sneller op te trekken dan bij PGR2. Schande hoe die r32(nog zelfs sneller dan de gti) wegrijdt. De motoren trekken ook niet door in de toeren waardoor het nog minder trekt. het snelheidsgevoel is gewoon echt waardeloos bij pgr2 waardoor het spel in mijn ogen niet erg sterk is. Snelheidsgevoel is #1 bij een racespel en daar schiet t tekort. En het feit dat schakelen geen moer uitmaakt maakt de gameplay veel te simpel en saai waardoor veel te veel mensen er goed in zijn.

    Maar ja als jij er blij mee bent is het goed als pgr 2 freak :), alleen over snelheidsgevoel en het gevoel van snel optrekken zijn de meesten het toch niet met je eens. Wat betreft wegligging is pgr2 wel zeer sterk(zeker beter dan sega gto) dat vind ik ook. De auto's handlen realistisch zoals ze zouden doen bij die snelheden, maar het spel weet de snelheid niet over te brengen.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2004
  4. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je auto's en geld duppen?
     

Deel Deze Pagina