Sega GT Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door hunter, 2 jul 2003.

1. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Weet ik eigenlijk niet...
    Maar als ze dat wat jij zegt er ook echt in zullen gaan verwerken, dan wordt het echt heel erg vet! :cool:

2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Dat weet ik ook niet, maar je kan wel tegen iemand racen om jullie wagens! Dus als je wint krijg je de auto van de tegenstander erbij, als je verliest verlies je je eigen wagen.

Das eigenlijk dom, want je kan je savegame nu toch ook gewoon vermeervoudigen? Gewoon laden, en op een ander slot opslaan. Nouja, misschien werkt het allemaal anders, we zullen zien.

Wat wel zo is, is dát je je wagenpark uit Sega GT 2002 kan gebruiken. Maar is dit niet een beetje vals t.o.v. je concurrentie? Of zitten al die wagens ook in Sega GT Online?

Zit er trouwens ook een SP in het spel?
    (ik hoef het spel trouwens niet te kopen, m'n pa is gek van Sega GT 2002 dus hij koopt het wel.... I'm a lucky son of a....... ... .. sweet father8))

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    wel shit, had gehoopt dat ik ook op live mocht maar dit zit er voorlopig niet in met mn ouders huidige mening. misschien haal ik hem voor op xbc of gewoon offline, maar weet het niet zeker

4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Waarom mag je geen live? Vanwege de creditcard? In maart komen toch de scratchkaarten, dan kun je online!

5. xbox_thijs

xbox_thijs wannabe-timesplitter

Leuk Bevonden:
    0
    ja ga ik ook met scratch kaarten doen..

enne voor nicotjeh: ik probeer de zoek functie wel maar hij zegt steeds dat ik te weinig woorden gebruik

srry dat ik offtopic ging maar moest ik gewoon ff zegge maar nou weer ontopic

ik hoop dat er ook een nog betere wagen in komt dan de ford GT Concept... of tenminste een serieuze concurrent.

Als ik op very hard een single race doe met mijn Ford GT Concept knal ik gewoon iedereen voorbij en dubbel ik ze soms zelfs als ik 5 rondjes doe... is niet echt leuk

maja ik ga hem ook cker hale

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Vanwege cc ja, mn ouders willen hem er niet voor gebruiken, maar misschien dat ik ze nog over kan halen als we sneller inet hebben. En anders wachten op de scratchkaarten ja, weet nog niet precies wat dat is maar dat komt wel.

7. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    lijkt me oko een goede maar alleen als de prijs ookm goed is

8. Def XR

Def XR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    deze word echt heel ruig. de prijs zal rond de 30 euro liggen, dus ga ik hem zeker kope

9. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.128
    EGM (Het amerikaanse games-magazine) heeft de game met3x een 8,5 beoordeeld. Vrij goede score dus :)

10. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Gezien het aantal reacties in de afgelopen maanden ga ik deze zeker niet halen...

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Je kan een game niet beoordelen op aantal reacties:confused:

12. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, er is toch nog niet veel over bekend :{

13. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ja precies, er is nu nog weinig over te vertellen. Ik ga de game zeker wel kopen als hij uit is. Maar ik hoorde dat hij uitgesteld wordt(in de USA althans).
    Boehoehoe...

14. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat hier nog steeds voor 7 november.:D

15. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zeg ook niks over de kwaliteit van de game, ik zou 'm als ik geld op m'n rug had groeien dolgraag willen hebben.

Ik zou zeggen, kijk eens naar het Top Spin topic. TWAALF pagina's van 40 reacties! Dit is niet eens 1/12e deel ervan. Het aantal reacties is zéér, zéér belangrijk voor de Xbox Live functie. En daarom beoordeel ik dus dat er véél en véél minder mensen Sega GT Online gaan spelen op XBL dan bijvoorbeeld Top Spin, waardoor ik persoonlijk veel liever uitwijk naar de laatstgenoemde.

't Is namelijk minder als je online uit 3 servers kan kiezen ofzo...

16. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Daar heb je niet helemaal gelijk in Twi. Wij Nederlanders lopen misschien niet helemaal warm voor dit spel, maar op bv Amerikaanse fora loopt men wel helemaal warm voor dit spel.

Het lijkt me ook wel cool om dit spel tegen buitenlanders te spelen. Dit spel heeft nu eenmaal veel minder aandacht als bv Top Spin of PGR2. Dit wil niet zeggen dat als hij er eenmaal is, niemand hem zal kopen (prijs wordt nog 30 Euro ofzo ook!).

Pink Slips drag racen, met al die brute karren racen, design races, 12 mensen tegelijk (tov bij PGR2 8 mensen tegelijk), opgepoetste graphics en gameplay... ik ga hem zowiezo uitproberen. Al ben ik wel bang dat hij tov PGR2 uiteindelijk veel minder mijn aandacht zal krijgen (want van dat spel weet ik al dat het ontzettend goed in elkaar zit).

17. nickske

nickske Xbox racelover

Leuk Bevonden:
    0
    't Is wel de volle pot te betalen voor sega gt online.

18. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Nee hoor, maar 30 euro.

Enne bartje... Of er nou 2000 of 200 nederlanders Sega GT Online spelen, je kunt er toch maar rond de 100 in je friendslist.. En je komt die paar Nederlanders uiteindelijk toch wel tegen.

19. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo? Wat wordt de verkoop-prijs hier dan? In Amerika gaat hij (online te koop dan) 20 $ kosten.

Check anders even deze nieuwspost van Gerbo op de mainpage. De verwachting is dat hij ergens rond de 20 a 30 Euro gaat kosten, niet verkeerd toch?

[edit]: biscuitje was me voor :) Maar ik heb dan ook lopen zoeken naar een bronvermelding :D

20. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Bij www.dimensionplus.nl gaat ie 50 euro kosten |:- ,ik bestel hem wel bij play.com gaat ie 40 euro kosten.;)

Deel Deze Pagina