Sega GT online

Discussie in 'Algemeen' gestart door marcel d1, 14 nov 2003.

1. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb iemand hem nu al ,want ik lees net bij een engelse internet shop dat ie nu weer voor februari 2004 staat.:mad:

2. alibabaz

alibabaz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    echt, dit is een vette spel man.
    maar iedereen wil gotham racing 2 kopen en denkt dat sega gt online waardeloos is.
    maar ik vind sega gt online veel beter als het om online spelen gaat, het is meer realistisch
    denk eens na, microsoft komt eerst met project gotham racing 2 en iets later met sega gt online
    en je weet de games zijn duur:cool:
    net als rainbow 6 en counter strike, het zijn bijna dezelfde spellen maar counter strike is veel beter
    dus wat doet microsoft eerst rainbow 6 en 3 weken later counterstrike
    eerst "het valt wel mee game" en dan "het beter werk" dat verkoopt
    iedereen wil wel van een vwgolf 3 naar een vwgolf 4
    maar van een vwgolf 4 naar een vwgolf 3
    daar zit niemand op te wachten

3. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ten eerste sega gt is meer arcade dan pgr 2 dus wat lul je nou
    ten tweede rbs3 is beeter dan counterstrike..

4. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
  5. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    Het is net anders om PGR2 is arcade. Zij die beweren dat het anders is hebben blijkbaar nog nooit een simulatiespel gespeeld.
    By the way die schade bij PGR2 who cares het heeft totaal geen invloed op je rijgedrag dus arcade!!! Sega GT is veel meer simulatie

6. alibabaz

alibabaz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HEEE GHOST14
    de mensen snappen je
    check die logo dan van deze man
    jij beweert zeker ook dat unreal championship beter is dan return to castle wolfenstein hahaaa
    laat me niet lachen

ps jij hebt zeker rainbow6 gekocht
    en nu heb je geen geld meer voor counterstrike

en ow deze gast ancientsunlight die snapt het
    dat kan ik van jou niet zeggen ghost

Laatst bewerkt: 26 nov 2003
  7. pp-rm3

pp-rm3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga sega gt inline egt niet KOPEN!!!

ik vind sega gt 2002 egt Blurry!

Need For speed: underground ga ik kopen!!!!!

Tuning For live!!!

8. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vind rtcw een kut spel een ordinaire poort van pc naar xbox valt daar om te lachen?
    Ik heb counterstrike op de pc gespeeld geweldig maar als ik de reviews lees van de xbox versie l=is dat erg negatief staat gemidelt erg laag, niet dat ik op gemidelden een spel afschrijf.
    En waar slaat dat op dat ik geen geld meer heb om cs te kopen? wtf weet jij van mij? helemaal niks.. ik zou maar stil zijn als ik jou was

Laatst bewerkt: 26 nov 2003
  9. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus Christus, ben ik in een kleuterklas beland??? Volgens mij ging het om Sega GT online en niet om RBS3 vs Counterstrike (of Ghost 14 vs alibabaz). Please back ontopic!

ontopic nu:
    Ik hoorde dat Sega GT online de nieuwe releasedate van 28 nov niet gaat halen helaas. De nieuwe releasedate zal op 5 december liggen.

bron: http://games.telenet.be/index.php?newsid=9913

10. alibabaz

alibabaz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou jah dat je unreal beter vind dan rtcw dat zegt genoeg
    in ieder geval sega gt online is een betere game vind ik
    omdat de game play online met xbox live gewoon super is en meer realistisch

11. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, nu is het genoeg :mad:

Er zijn voldoende threads waar je over verschillende spellen anders dan Sega GT kan praten.... maar niet hier.

Blijf dus a.u.b. ontopic.

Mijn dank is groot ;)

12. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Tja sega GT online. Ik heb de "off-line" versie en die was/is best goed. Sinds gister heb ik PGR2 en nu ben ik aan het twijfelen.
    Toen ik gister PGR2 kocht, stond SGT online nog niet op de release lijsten. Ben benieuwd wanneer dan wel

Ik wacht ff wat berichten hier op het forum af over de reacties. Dan beslis ik pas. Gezien de verwachte prijs hoef je het niet te laten. En het Blijft een mooie racer

Laatst bewerkt: 27 nov 2003
  13. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    GT Online is zeker een must have (mede gezien de prijs). Ik heb GT 2002 voor 10 euro gekocht en ik heb het langer gespeeld dan PGR (1)...

PGR2 is natuurlijk ook een must have al hoop ik dat de besturing wel iets beter is als in deel 1 (vandaar dat ik die niet helemaal grijs heb gespeeld)...

14. toverfee

toverfee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, DTM Live koop ik niet, DTM 2 komt namelijk begin 2004 al. Wel erg jammer dat Sega GT Online nu zelfs is uitgesteld tot februari :mad:

16. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    O nee zeg, dit is echt terrible nieuws!
    Ik ben echt een grote fan van Sega GT 2002, ik moet echt de online versie hebben. De MSR/PGR serie vind ik zwaar minder, minder leuk racen, minder realistisch en geen leuk systeem met die kudos!

17. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Sega GT 2002 zat bij men xbox toen 'k em kocht :D >>'t is gewoon 'n best goede game, alleen jammer dat er geen zichtbare schade was :mad: -Zal wel in belang van de merken zijn!!-
    (en de graphics hadden ook wel iets beter gekund... maar 't was 'n leuke game! (en blijft, met name door de meerdere modes en 't grote aantal auto's met de tune-opties)) Dat ie nu dan online gaat is echt vet!... :) Jaja, daar zitte weer wat speluurtjes in!! *wel jammer van 't uitstel ervan, maarja >> beter dan dat ze de game niet goed 'afronden'! << en dat is ook 't minpunt van Pgr: je kan niet tunen! :mad:

Deel Deze Pagina