1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sega klaagt EA aan!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door DouNiu, 5 dec 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Zoals jij spreekt over de Crazy Taxi reeks zo kan ik bijv. spreken over de Medal of Honor reeks. Ik persoonlijk heb iedere MOH op de console gespeeld en ik blijf de games geweldig vinden ondanks wat kleine foutjes. Dat Crazy Taxi 1 destijds een zeer goede en leuke game was klopt, maar deel 2 en 3 goed noemen is echt belachelijk imo. Ik begrijp dat Sega voor veel mensen een icoon is, maar daardoor verliezen ook veel mensen hun inzicht in het geheel en wordt het weer een typisch geval van oververheerlijking.

En wat betreft al die spellenreeksen die je opnoemt. Wat is het probleem? Mensen willen bijv. al die uitbreidingen voor de Sims reeks omdat men ze graag speelt. De verkoopcijfers bewijzen het nu eenmaal. De enige reeks waarin ik je gelijk kan geven is de Fifa serie. Wat jullie als uitmelken zien is voor de doorsnee gamer een gewoon leuke game, maar jullie voelen je blijkbaar zeker beter dan hun. Ondertussen blijft iedereen wel die games van EA kopen en blijft het hele EA gebash te zielig voor woorden.

En by the way: Hoelang blijft Sega nog Sonic uitmelken? Oh nee dat is waar ook. Al die 80.000 Sonic titels zijn stuk voor stuk geweldig zeker. :{

2. DouNiu

DouNiu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu kom je wederom met een belachelijke vergelijking. Alle Sonic titels zijn zeker niet even goed, maar ze verschillen teminste wel in gameplay. Dit kan niet gezegd worden van de EA games die hoogstens op grafisch gebied veranderen.

De volle pot laten betalen voor enkele nieuwe voorwerpjes in the Sims is belachelijk. De consument download het veel liever. Het feit dat de verkoopcijfers hoog zijn van de expansie packs van the Sims heeft meer te maken met valse beloftes van EA...

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hoezo belachelijke vergelijking? Mijn opmerking over de Sonic titels was niet eens een vergelijking, maar een sarcastische opmerking.

Niet zo naief doen aub. Kijk idd maar naar de verkoopcijfers. Als de gemiddelde consument er daadwerkelijk een probleem mee zou hebben dan bleef die heus niet zo goed hoor. Ook niet met EA's grote reclamecampagnes.

En even voor de duidelijkheid ik ben hier nu niet bezig om veren in EA's reet te stoppen aangezien ik het ook niet altijd eens ben met hun werkwijze, maar er zijn wel meer dan genoeg games van hen die ik goed vind en die het ook gewoon zijn ondanks wat EA bashers altijd maar beweren. Het was dan ook de stompzinnigheid van het EA gebash wat mij dan ook deed bewegen om hier te reageren ook al weet ik dat het meestal tegen beter weten in is. Er hoeft maar immers een iemand de naam EA te typen en de meute schapen komen al weer aangehold met hun achterhaalde en onterechte EA klachten. En daar wens ik het dan ook bij te laten.

Laatst bewerkt: 5 dec 2003
  4. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    jaja die jij goed vind.....maar jij hebt blijkbaar niet echt smaak

ons schapen noemen......
    wie is hier nou het schoapegat...jij toch zeker

Sega ga zo door !
    :)

5. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    ..En dan zeg je dat wij naief zijn? :{

6. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    AMEN !!

whoohoo zeg et em maar Dodgie !!!

7. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ehh.. Bedankt dat je me zo supporteert, maar begrijp a.j.b. wel dat Gothicrulez een gerespecteerd lid van het forum is. Ik probeer hem ook niet persoonlijk aan te vallen, alleen de uitspraken die hij nu doet zijn gewoon bullshit (IMO). :)

8. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja......whatever
    gerespecteerd of niet
    EA zuigt en zijn mening klopt nu niet.......Punt:+

9. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jouw mening over GothicRulez zijn mening zuigt...feit! ;D
    Anti-EA zijn (of het nou komt door "uitmelken" of omdat ze Live momenteel niet ondersteunen) maakt je overigens niet meer stoer, alle coole gasten zijn tegenwoordig anti-anti-EA hoor! :{

Alleen hebben ze wel héél lang op zich laten wachten en zou ik niet bepaald spreken van een succes (hoewel het feit dat het spel tegenwoordig in de budgetbakken ligt de verkoop wel aardig heeft kunnen laten stijgen).

Laatst bewerkt: 5 dec 2003
  10. Karelax

Karelax Guest

EA zuigt niet genoeg leuke spellen, en dat Sega ze aanklaagd vind ik helemaal gaar. Straks gaan de maker van Gta die van True Crime ana klagen of die van Medal Of Honor de makers van Call of Duty, dit slaat tog nergens op? Moet Sega maar betere games maken en niet zo triest aanklagen

11. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een beetje laat vind ik.
    en karelax die gasten van sega betalen wel
    heel veel voor die rights, dus als ik hun was
    zou ik hetzelfde hebben gedaan

12. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ow, zijn alle anti-anti-EA gasten cool. hmmm...ik wil ook cool zijn.
    ik denk dat ik mijn voorkeur ook maar eens ga veranderen in anti-anti-EA. |:-

nee, nu even serieus: dat is toch een argument? coole gasten zijn anti-anti-EA :confused: ? zelfs als dit waar zou zijn dan verwacht je toch niet dat ik door deze drogreden mijn mening verander??

13. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    beetje zielige actie van Sega.....toegegeven, EA is ook geen ideaal bedrijf, maar als ze er echt problemen mee hadden, hadden ze gelijk de rechtzaak moeten aanspannen, en niet een jaar later nog eens...

14. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Hij bedoelde het niet serieus (hoop ik), want achter zijn tekst stond een :{ smiley. Dus het was meer een sarcastische opmerking dan dat hij het echt meende, althans, daar ga ik vanuit *)

Deel Deze Pagina