Een collega heb'em ook al, maar omdat'ie close friends is met een of andere eigenaar van een winkel, heeft'ie het Segapack, maar dan zonder GT2002, maar met Halo. GT2002 vond'ie nix. Het lijkt mij dus dat JSRF en GT2002 niet op 1 discje geleverd worden... De pack is trouwens zonder Controller S...
Ik heb m!!!!!!!!! En ik heb geen connecties ofzo... Bij de Dixons hebben ze het pakket al op voorraad, alleen had ik net de pech dat ze de doos met de spelletjes erin niet konden vinden, maar ik heb Halo al dus ik ga nu lekker genieten!!!!!!
Ik was net bij Dixons hier in Hoogeveen en daar hadden ze de XBOX-sega pack ook al liggen. Beide spelle staan idd op 1 CD.
Die met de twee spelletjes natuurlijk... PS: Ik krijg m'n Xbox niet geregistreerd. Dat moet toch gewoon lukken op xbox.nl?? Krijg time error script...
alles zit op 1 cd en misschien krijgen ze hem wel maar waarschijnlijk zal die pas volgende week vrijdag in gaan
GVD!!!! Waarom ben ik vanmiddag nou niet ff naar dixons gegaan Mja morgen maar dan ff kijken, moet je zien dan verkopen ze hem hier in gorinchem natuurlijk nog niet ]:- .
Tuurlijk wel Ik heb m hier ook vandaag in Wijchen gehaald, is nu ook niet bepaald de grootste stad van Nederland...
Ja ok maar het kan natuurlijk zijn dat gorinchem zich wel aan de regeltje houd en daar in wijchen niet, maarja ik zie wel .
Op zulke momenten kun je je afvragen waarom ze releasedates maken...als ze tóch hier en daar eerder verschijnen.....for example Fifa 2003...ik heb hem al 3 dagen..
Op de site van dimensionplus staat dat er wel een controller s bij zit. Ga maar een kijken op www.dimplus.nl Hier word ik blij van
Dat zou niet eerlijk zijn, ik heb het Sega Pack ook gewoon gekocht maar met een normale controller.... PS: Je linkje moet ff de achterste punt weg, dan doet ie t...
Ga terug zou ik zeggen. maar als je hier langer geweest zou zijn (kweet niet hoe lang je hier ent) dan zou je gehoort hebben dat de S erbij zou zitten vanaf 1 november.
Echt beter. Ik vanmiddag dus ff langs dixons (bij bart smit stond wel een bordtje maar ze hadden hem nog niet). Dus ik daar vanmiddag kijken, fock de JP3 pack lag er nog. Dus ik vragen ja hoor ze hadden het al en ik kon het krijgen . Krijg ik de hele JP3 set + het sega pack
Renzo, begrijp ik het nu goed... Jij hebt nu dus de oude aanbieding met JP3 en de DVD kit, en daarbij ook nog eens de spelletjes gekregen???????? Voor €259?????? Dan heb je mazzel...
En hoe heb je dat wel niet voor elkaar gekregen?? Jij hebt gewoon 2 aanbiedingen voor de prijs van 1!!!!! :{