Nou...eehmmm....soort van misschien? En BS een controller S??? Dan ga ik terug naar de Dixons als dat zo is....
Zoals ik al zei heb ik m bij Dixons zonder controller gekocht, en ook op de BS site staat een normale controller. Dus ik denk dat het gewoon geruchten zijn... (hoop ik, anders heeft Dixons me bedrogen)
Alle bestaande voorraad is ge-upgrade naar de Sega Pack, dat houdt in incluisfe de DVD pack. Winkels die dus nog voorraad hadden hebben nu Xboxen met een dubbele aanbieding. Met name Intertoys schijnt nog veel DVD-packs te hebben. Dus scoren die hap!
O ja, en de controller S zit er NIET bij. Is gewoon een losse accessoire die ook vanaf 1 november beschikbaar is, maar heeft niks te maken met de Sega-Pack (volgens mij ook in de US niet)
Ik zou het ff uitleggen hoe het gegaan was. Ik was eerst naar BS geweest want dat was dichterbij maar daar hadden ze hem niet. Dus ik naar Dixons loop ik daar naar binnen, fock nog die JP3 actie. Dus ik vragen of ze "de nieuwe actie van de xbox al hadden die met die 2 gratis spellen" (denk zeg maar niet sega pack want daar snappen ze geen fuck van). En ja hoor die hadden ze al dus hij pakte een zakje met de 2 spellen (op 1 schijf) en het boekje er in. Toen ging hij achter ff me xbox halen, dus hij kwam met een grote doos aanzetten en daar zat een xbox in en een apart doosje met die JP3 actie shit. Naar een beetje vaag lullen omdat het niet echt duidelijk was (ik dacht hij houd die JP3 troep en geeft de rest aan mij) zei hij "je hebt dubbel op". Dus ik dacht bekkie houde en snel 259 pinnen en weg wezen .
fuck, idd man, mazzelaar . dat heb ik nou nooit. maar dus toch he, 2 spellen op 1 schijfje, das wel een beetje slechte zaak moet ik zeggen. geen doosjes erbij zkr ook? en was de doos zelf nou nog anders. stond er nog iets op van "sega pack" ofzo. nee zkr. omdat et nog die dvd kit was. moet zeggen dat et wel een beetje amateuristsisch gaat allemaal. ze snappen allemaal niet hoe het moet. beetje belachelijk dat de klant uit moet gaan leggen hoe de actie in elkaar zit.
Mjah, maar das dus wel in je voordeel... Op de doos zit alleen een sticker waarop de nieuwe actie vermeld staat. Verder zit de DVD in een envelopje en het boekje is dubbelzijdig, aan de ene kant GT2002 en aan de andere kant JSRF. Niet erg praktisch dus...
yesssssssss ik heb em ook binnen zonder controller S maar ik denk (dit is al eerder gezegt) dat je bij degene met een sticer erop GEEN controller S krijgt en die zonder sticker WEL
Die snap ik nie... Maar ik had er eentje zonder sticker, want heb games dagje later moeten ophalen...
Nee dus, heb gewoon de standaard zwarte doos met de X, maar ze hadden daar niet door dat ze een doos met een sticker erop moesten pakken. Normaal zit er dus een sticker op...
Gisteren dus de Sega Pack gehaald - incl. JP3 + DVD remote dus lekkere aanbieding voor 259 euro. Intertoys bedankt!
Weer iemand die geluk heb gehad. Nou eigenlijk is het wel logisch dan sommige mensen ook de oude extra's meer krijgen. Sommige winkels denk waarschijnlijk dat ze er toch vanaf moeten anders verkopen ze het toch niet meer. Als ik bij dixons zou werken dan had ik de dvd-kit weer verkocht en de XBM en JP3 zelf naar hij genomen .
Yo.. Krijg je bij intertoys een dvd kit en jp3 extra erbij??? Want dan vlieg ik maandag meteen naar Intertoys...