dat bedoel ik ook. het kan/zal best een goede game worden, maar ik denk dat als ze meer vrijheid hadden gegeven dat ze een veel groter publiek hadden aangetrokken.
The House of the Dead 3 tegen gevallen??? Hoe kan een shoot game met zon lightgun tegenvallen?? Je weet wat je krijgt, je moet schieten zonder verhaal en het liefst met een maat van je. Hoppa super kewl en raggen met die gun klaar.
Tssssss, mensen die hier niet veel PD0 verwachten kennen waarschijnlijk de voorgaande delen niet (Saga uitgezonderd). Het is altijd al on-rail geweest, en waarom zo'n goed concept veranderen als het toch al zo goed is? Juist..........................................
Het is een fun arcade voetbal spel waarin gevoetbalt moet worden met funny spelers, er zitten trouwens ook nog 2 mini-games in die ook leuk zijn.. Het is vooral in MP erg leuk.. Wat had je er meer van verwacht dan behalve voetballen met funny tricks?
ik heb het echt nooit gehad vaan sega. een beetje gaar gewoon, zoals de dreamcast. en de spellen zijn meestal hetzelfde. te snelle gameplay en snel saai. ze komen maar weinig met originele games.
Tja, ik snap eigenlijk niet zo goed dat er vrij negatief wordt gesproken over Sega… Of al die sportgames zo goed of juist niet zo goed zouden zijn… dat weet ik niet zo precies… Ik heb zelf NBA 2K en NHL 2K op de Dreamcast, dus van die nieuwe versies op de Xbox weet ik niet zo veel te vertellen… Wat ik wel weet, is dat Sega GT op de Dreamcast eigenlijk al geen Gran Turismo beater was, eigenlijk is er geen enkel spel wat de Gran Turismo reeks kan verslaan, wat het genre aangaat: scheuren met luxe auto’s en supercars (afgezien van de Rally modes). Dus wat Sega GT 2002 ons gaat brengen is voor mij persoonlijk wat koffiedik kijken, maar je weet maar nooit… Op de Dreamcast is Sega GT een mooi spel, alleen de gameplay is niet zo heel erg bijzonder… Maar Daytona is echter een geweldig spel op de Dreamcast en dat spel komt geloof ik in de derde versie op de Xbox, dus dat belooft wel wat. En Sega Soccer Slam betreft, ik heb zelden zo gelachen om een spel, zowel in de single player mode als in de multiplayer, die erg goed is… Ik houd zelf helemaal niet van voetbal, maar dit vind ik echt klasse… Maar smaken verschillen nu eenmaal… Gunvalkyrie… Ook weer zo’n prachtige game, alleen heeft-ie een moeilijke gameplay… Maar het is en blijft wat mij betreft een wonderlijk spel, dat met veel oefenen wel onder de knie te krijgen is… ToeJam & Earl… Daar weet ik nog te weinig van, maar het kan natuurlijk zo zijn dat dit spel niet zo goed is, als we de Amerikaanse reviews lezen, valt het allemaal een beetje tegen… Maar misschien valt het mee… Crazy Taxi – High Roller… Ik heb de eerste Crazy Taxi game op de Dreamcast, grafisch prachtig, maar wel een arcade spel… Daar moet je van houden, maar het was wel erg vernieuwend! De sequels waren eigenlijk meer van hetzelfde, maar het is mijns inziens wel kicke dat het derde deel toch mooi op de Xbox is verschenen! House of the Dead 3, is die nou echt zo slecht? Het tweede deel was en is geweldig mooi, en is met een lightgun te spelen… OK, het is vrij arcadeachtig en je af te leggen weg ligt vrijwel vast, maar ik geloof niet dat deel 3 nou zo slecht is… En Jet Set Radio Future is echt een topper! Maar dat wordt hier ook beweerd… Sega probeert vernieuwende zaken uit wat spellen betreft, dus ik ben niet zo negatief over het bedrijf… Misschien is het de laatste tijd wat minder geweest, hoewel Rez op de Dreamcast (hier verschenen op de PS2) een zeer vernieuwende game is, die bijna een cult op zichzelf is… Verder zie ik Sonic nog wel op de Xbox verschijnen, en Shenmue II is ook adembenemend, hoewel dat spel mogelijk niet (meer) in Europa zal verschijnen… Ik heb zelf Shenmue 1 en dat is echt een grafisch wonder dat zijn weerga bijna niet kent, Sega is in mijn ogen wel degelijk een grootmeester in het maken van prachtige en vaak vernieuwende games… Het is heus niet alleen arcade wat de klok slaat, hoewel men daar met name wel erg goed in is…
Ik heb bijna alle sega systemen gehad: - Gamegear - Master system (8 bit) - Mega drive (16 bit) - Dreamcast (128 bit) En ik vond de games ook echt supergaaf.... - Alle sonics - Streets of rage series - Shenmue - etc.. Ik hoop alleen dat Sega voor de Xbox ff iets beter zijn best gaat doen, en weer van die supergames gaat uitbrengen.......
K vond eigenlijk tot nu toe alleen JSRF cool.. En TJ&E III leek me ook tof maar van de reviews moet ik Please laat er een sonic komen!!
daarom vond ik het ook al raar Heb je geen review/preview versie ofzow, want volgens mij is UC nog echt niet in de normale winkels te verkrijgen?
NBA JAM is ook alleen maar Basketbal met funny tricks toch is de gameplay beter dan die van Soccer Slam..en die minigames zijn echt slecht daar is geen twijfel over mogelijk