Ben Sega gt 2002 ff wat meer aan het spelen nu.... is toch best wel een gaaf spelletje... Kvind hem alleen een beetje weinig, en vooral saaie / platte banen hebben, de autos zijn wel supermooi.
Ik heb nog steeds veel vertouwen in Sega, ik speel ook nog graag op mijn Dreamcast(koop er ook nog stuff voor). Voor de xbox vond ik het persoonlijk ook nog niet echt bijzonder, ik heb er nog geen 1 van de Sega spellen gekocht op da box. Als ze wat afprijzen zou ik ze echter wel graag willen, 70 euro is mij teveel voor games die bijvoorbeeld veel lijken op de vorige delen op de DC. Ik wacht nu met smart op HOTD 3 en PSO.
NBA Live 2003 is nog niet eens op PAL..... Je zei dat NBA 2K3 en NFL 2K3 top zijn...heb je ze al gespeeld ofzo? Of heb je een US Xbox ?????? PS: Kun je bij Sega Soccer Slam een eigen team maken en spelers ontwerpen?????
weet ik niet...ik weet alleen dat het spel best wel nep is...ik heb een zo snel mogelijk met iemand geruild voor MOTO GP
Je kunt bij soccer slam wel je eigen team samen stellen en ik vind het echt een toffe game. Ok ik kan echt geen ruk van echte footy games en vind ze nog saai ook maar sooccer slam is een ander verhaal, loop je in de weg dan ga ik over je heen. Ik vind Sega wel een goede games ontwikkelaar, ik hoop dat ze nog wat goede race games uitbrengen.