1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sega Rally 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 14 mrt 2007.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    een nieuwe trailer: (er kan reclame voor zitten, dus niet denken dat het hem niet is:9)

alpine climb

Laatst bewerkt: 23 jun 2007
  2. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Eurogamer heeft in een interview met SEGA Racing Studio's meer informatie gekregen over de demo's van Sega Rally. De ontwikkelaar wil een demo uitbrengen voor de PlayStation 3 en Xbox 360 maar dit willen ze doen voor dat het spel in de winkels ligt. De studio wilt wel een demo uitbrengen waar niet teveel weggeven wordt van het complete spel. Op dit moment kijken ze, hoe ze dit plan kunnen uitvoeren.

Daarnaast vroeg de Engelse website ook of er cross-platform-elementen te vinden waren in Sega Rally zoals een verbinding tussen PlayStation Portable en PlayStation 3 of tegelijk racen op de PC en Xbox 360. Guy Wilday van de Racing Studio zei dat er wel over nagedacht is maar dat dit soort elementen waarschijnlijk niet in de eindversie zullen zitten.

bron:
    inside gamer

3. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ook gelezen ja. Zat laatst de filmpjes van het spel nog eens te kijken, ziet er toch echt wel gaver uit dan DIRT moet ik zeggen.

DIRT is wel goed, maar toch niet de echte topper die ik had verwacht.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat in de sneeuw zag er wel gaaf uit, maar dit is niet echt mijn spel. Té arcade.

Laatst bewerkt: 9 jul 2007
  5. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
  6. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ie een beetje gaat spelen zoals Sega Rally 1 in de arcade-hallen, daar heb ik vroeger heel wat guldens ingegooid.

Screens zien er wel top uit trouwens.

7. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Net eens even op mijn gemakje alle filmpjes van Sega rally zitten te bekijken, en je kan nu toch wel zeggen zonder hem gespeeld te hebben dat ze aardig trouw aan het orgineel zijn gebleven. De flitsende fototoestellen en opvliegende vogels zie je weer in alle pracht voorbijkomen. Ook de nu al legendarische helikopter maakt weer zijn opwachting bij de start.
    Als je ziet hoe de auto's (die er echt fantastisch uitzien) de bochten doorglijden dan is dit Sega rally 1, maar dan in de ultieme vorm gewoon. Kan je nagaan dat je in 1995 dit voor het eerst in de arcadehal zag, en je helemaal over je toeren was van zoveel moois. Op zo'n moment zou je wensen dat je steenrijk was, om gewoon zo'n arcadekast in je bezit te hebben en dan lekker de hele dag racen zonder dat je er munten in moet gooien. Nu kan ik gewoon over drie maanden naar de winkel lopen en daar een Sega rally game kopen. Ik krijg nu al hartkloppingen als ik er aan denk.
    Er zijn maar weinig spellen die ik gespeeld heb waar je zoveel plezier aan kon beleven als aan Sega rally, iets wat de mannen van Sega verdomd goed weten klaar te spelen. Neem nou Dirt en Forza, bijde uitstekende games, ik ben ze ook met veel plezier aan het spelen, maar zou je een emotie-meter aan mij hangen (als dat al bestaat) tijdens het spelen van Forza of Dirt dan zou die maar matig uitslaan.
    Ik weet nu al dat als je diezelfde meter tijdens Sega rally om zou doen hij direct in het rood zo slaan, damn wat vind ik dit spel er fantastisch uitzien.....

Laatst bewerkt: 24 jul 2007
  8. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Amen to that!

Hoop maar dat het allemaal waar blijkt te zijn. Deel 1 was idd. geweldig, maar deel 2 op de DC was bestwel matig...

9. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik hem links laat liggen, maar dat begint al bij de graphics die ik gewoon plastic vind, alles glimt ofzo, en de omgevingen zijn ook niet mooi. Nu weet ik dat ze het nostalgische SEGA Rally gevoel proberen terug te brengen, daar zijn ze overigens bijzonder goed in geslaagd, alleen ik hou daar niet van en het is gewoon 1 pot arcade en dat trek ik al helemaal niet :9

Dat vervormende terrein is wel vet natuurlijk!

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Zelfs de orinele stemmen zitten er in ëasy left ""easy right!"

Op deze manier houdt ik wel van arcade!

11. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    k vinde het jammer dat sega rally geen schade heeft, want als er een net zo uitgebreid schademodel in sega rally zit als in dirt 2 , dan was het echt een super game

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vind het nep dat er geen schademodel in zit. Vind het zo saai en arcade. Nou is het ook een arcade racer, maar je gaat er onbewust lekker door beuken, want het maakt toch niets uit. Van een next-gen verwacht ik ook wel wat meer. Grafisch vond ik de game nog niet overtuigen. Ze pronken steeds leuk met die bandersporen/groeven in de weg, maar dat boeit mij weer niet zo veel. Heb ook geen zin om steeds rondjes te rijden. Doe mij maar A-to-B rally.
    Deze game laat ik dan ook in de schappen liggen.

13. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Nostalgie!

14. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Precies dat vind ik ook niet echt boeiend. Zoals ik al zei op de frontpage van XBW:

Maarja ik ga de game wel proberen, aangezien ik wel een rally fan ben, alleen had veel liever een RSC gezien.

15. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    iedere echte rally fan wil rsc wel weer terg zien, ik ook:thumbs:

16. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ik niet, vond de rsc serie maar matig. Geef mij maar Sega Rally en desnoods Mcrae.

17. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Deze game wil ik mss wel kopen, heb liever een iets meer arcade racer dan een rallygame als Dirt, en de graphics zijn lekker kleurrijk en mooi, de baan heeft echt invloed op de wedstrijd, dus deze game spreekt me wel aan. Wanneer komt er een demo van uit? Of komt die pas na de release van de game?

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tot ik Dirt had speelde ik RSC2 nog geregeld op de Xbox. Wegligging vond ik super. Ook leuke variatie met rally's, crossovers, hillclimbs, iceracing ed. Heb ik me meer mee vermaakt dan met Dirt. Daarin race ik af en toe een paar races en dat zet ik de 360 weer uit.

Hoop dat er hier een demo van komt. Wie weet weet de game met toch ineens te overtuigen, omdat het gewoon lekker speelt.

19. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft deze game eigen in car view?? Ik vind het er erg strak uitzien. Ik denk dat ik wel weer eens zin heb in een rally game en misschien word deze het.

20. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    geen idee, maar ik sla deze over, meschien later, er is niet eens schade, verder ziet het er wel oke uit, maar k koop eestr halo 3 en pgr 4, en dan zie ik wel verder.

Deel Deze Pagina